AFK Ice diamond HF x/25

Hei!

Vurderer å selge dette trykket. Størrelse er 50x70 cm, opplaget på 25 stk og det er “hand finished”. Forskjellen i fra “main edition” er at AFK for hånd har påført rosa hjerter i kjolen til jenta samt snø i bakgrunnen av trykket. Det er profesjonelt innrammet med AR-glass.

Har noen en pekepinne på hva som er markedspris for dette for tiden?

3 Likes

Vil tro at med ramme er vel 5-5500,- en realistisk pris.

1 Like

Ville nå sagt den prisen uten ramme. Pris ved release var 4200,- og det har hvert et populært trykk.
Innrammingen er jo nøytral og fin og har vel kostet 3000+ i seg selv.

2 Likes

Så er det heller ikke slik at man kan forvente å få igjen alt for innrammingen heller. I tillegg tok det sin tid før alle editions var utsolgt, så enorm etterspørsel kan det jo heller ikke ha vært.

Uansett så er det vel verdt det en kjøper er villig til å gi.

1 Like

Nah. Personlig mener jeg vedkommende minst burde få 7k.
Ble solgt et tilsvarende trykk her (på “auksjon” ) hvor selger fikk 5600.-

2 Likes

Mulig jeg husker feil, men mener at det gikk ett eksemplar på auksjon i Bergen tidligere i år. Mulig azidops har noe mer info om dette da det var han som holdt auksjonen. Det er klart at en auksjon der det serveres øl og vin kanskje ikke er helt representativt for pris :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hvis selger går med på 5-5500 så tar jeg bildet tvert. Så herved er det (i hvertfall) verdt 5500 kr.

Stor HF versjon ble solgt innrammet på auksjon for 12000 eks kunstavgift.

1 Like

Hvis jeg ikke husker feil, så auksjonerte et forum-
medlem bort et trykk her inne for et par måneder siden. Mener det var uten ramme og at prisen ble 5600,- eller noe.
Sikkert bare å søke ice diamond her inne, så dukker vel tråden opp temmelig kjapt.

1 Like

*Notat til meg selv. Sjekk hva andre har svart før du svarer!

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.