Auksjon - Mehdi Ghadyanloo

Prøver meg på en ny auksjon her på veggen. Såvidt jeg vet ikke vært noen Mehdi på auksjon her enda, så nå har du muligheten.

Printet det er snakk om er Under the Blue Umbrella og er en edition på 50. Størrelsen er på 76 x 76 cm om jeg ikke tar feil.

Setter startprisen på kr 5.000. Minste budøkning til 100kr. Frist settes til fredag 20.oktober klokken 22. (5min i ekstratid ved bud rett før og på overtid)

Bildet er ikke innrammet. Bare å ta kontakt ved spørsmål. Bildet kan sendes for kjøpers regning og risiko, eller hentes i Oslo/Akershus-området. Lykke til!

4 Likes

5000

5200

6500

2 Likes

6600

1 Like

Ca et døgn igjen på denne auksjonen. Fortsatt mulighet til å skaffe seg en Mehdi til i samlingen sin, eller sin aller første. Blir i så fall neppe din siste :wink:

En siste bump med 6 timer igjen. Skal du la printet gå til Bergen @Tommy_Jensen?

:wink:

1 Like

Et fantastisk bilde. Lykke til med auksjonen…Fikk akkurat mitt igjen fra innramming idag. Beklager litt dårlig lys og bildekvalitet :slight_smile:

4 Likes

6700

1 Like

7100

6900

7200
Bra sleip manøver Thomafj å endre din egen post. Nesten så jeg faktisk likte det!

7300
Sorry, men ikke sleipt ment. Fikk ikke kommet inn på svarikonet :slight_smile:

1 Like

7400

7600

1 Like

Im out

1 Like

Thank God :sweat_smile:

Grattis med et flott print til en god pris!

2 Likes

takker for fin underholdning karer ! :slight_smile:

1 Like

Her ble det action etter jeg sovnet på sofaen klokka 21. Gratulerer @Thomafj. Sender du meg PM så kan vi avtale nærmere?