Banksy trolleys unsigned

Hei, har etterhvert bestemt meg for å sprenge sparekonto’n og prøve og få kjøpt meg ett banksy trykk. Har sendt mailer til de mer anerkjente galleriene men tenkte og høre om det var noen her inne som kunne vurdere og selge meg en. Setter også stor pris på alle tips ang kjøp av banksy :slight_smile:

Regner med du har lest:

Så denne, men ser ut som trykket nå er solgt (med mindre kjøper trykker seg). Har forøvrig litt betenkeligheter med å kjøpe av en privatperson utenfor Norge, men det er kanskje ingen grunn til å bekymre seg?

Nei, tror ikke du skal bekymre deg for erfarne selgere fra Banksey forum. Trolig enklere å få tak i der…

Takk, da kan jeg prøve meg på en tråd der også :slight_smile:

Lykke til :slight_smile: Må skaffe Banksey(er) selv i fremtiden.

*banksy

3 Likes

E det mangen,feks her på Kunstveggen som besitter en Banksy? Har en følelese av at mange prater om Banksy som om de eide en, eller ihvertfall er “utrolig nære på” å kjøpe en. Hadde vært gøy å faktisk fått sett en på veggen hos noen.
Tror jeg har sett en her inne som eide en,men ikke fikk hengt den opp ,pga husets kunstkritikker;-) Ja og sånn er jo livet!

oopsydoopsy

Her er en på veggen hjemme hos meg. Tror det finnes en del her i Norge, men ikke så alt for mange. Var nok en del som synes det var litt stive priser for usignerte trykk for noen år siden, og nå har det sprengt alle grenser og er vanskelig å få tak i. Kjøpte mitt for noen år siden gjennom en et hyggelig medlem på UAA, og angrer som en hund på at jeg ikke bladde opp noen tusen for å kjøpe Grim Reaper av ham også…

Ps! Beklager dårlige bilder, men litt kjekt å vise frem :slight_smile:

8 Likes

Steike for en motivasjon!

Grim Reaper er skikkelig fet. Tikk,takk… ( eller tenker du en annen utgave ) Ja var prisene stive før, så er de ihvertfall det nå. 7000 pund for samme bilde som ditt i annonsen over her. Men kult bilde da! Liker godt Flying Copper, men den koster nok seks-sifret om ikke mer.

Ja, var snakk om ca 4 k pund da, så er nok fort det tredobbelte nå, og alt for mye å skulle ut med for mitt vedkommende.

Men veldig fornøyd med at jeg slo til på denne da, og selv om det er et usignert trykk er det så absolutt juvelen i samlingen min :slight_smile:

Har en drøm om rude copper, noola eller kate moss, men må nok vinne i lotto først :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mine. Vet om flere på forumet med svært mange Banksy’s i samlingen sin :wink:

15 Likes

Akkurat. Fremdeles ikke på noen vegg? Trist å oppbevare Banksy i boden!

9 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.