Bjarne Melgaard / Sverre Bjertnes - Noe Maa Gaa I Stykker og Den Borgerlige Byrde

12 januar åpner Bjarne Melgaard og Sverre Bjertnes to utstillinger i Oslo. Noe Maa Gaa I Stykker åpner på Rod Bianco og Den Borgerlige Byrde på Galleri Brandstrup. Utstillingene er gjort i samarbied med lysstudioet VOID, som har lagt sitt preg på begge utstillingene for å skape en unik opplevelse. Melgaard / Bjertnes kommer til å vise nye skulpturer, malerier og etsninger.

Det vil være transport mellom de to galleriene igjennom kvelden og for de som ikke orker å vente går bussen direkte fra Tjuvholmen til Alexander Kiellandsplass. Fra 21.00 og utover er alle invitert til etterfest på Kunstnerneshus der Prins Thomas kommer til å spille igjennom kvelden. Jeg kan garantere noen utstillinger utenom det vanlige så håper å se mange av dere.

Rod Bianco

Galleri Brandstrup

After party

8 Likes

Forsiden av A-magasinet i dag. Les saken og kom på utstilling neste uke :slight_smile:

3 Likes

For de som ikke har tilgang ligger PDFen på hjemmesiden vår :wink:

Bjarne Melgaard / Sverre Bjertnes - Noe Maa Gaa I Stykker

1 Like

Jeg kommer, og gleder meg veldig!

1 Like

Jeg kommer… Fikk med meg en del venner også :slight_smile:

1 Like

Lykke til med utstillingene - gleder meg til å ta turen innom!

Ser for meg Bjarne ringe til Rod;

2 Likes

Utstillingen på Rod Bianco begynner å ta form. Under legger jeg også ved en verksliste. Vi gleder oss til å se dere på fredag!
https://privateview.net/2/9d038a168f7042ea341eec/

Fascinerende syke greier. Jeg er ikke der at jeg våger å spørre madammen om lov til å henge opp noe av dette på stueveggen hjemme riktig enda. De tre små har evig nok å tenke på i Pøbel/Dolk etc inntil videre. Til forskjell fra for 10 år siden så ser jeg derimot ikke lengre bort fra at jeg en dag kan finne på å ikke spørre… Lykke til!

1 Like

Håper å se noen på utstilling i dag!

6 Likes

Jeg tar meg en tur. Flere her som har planer om å komme?

8 Likes

I morgen, søndag 4. februar kl 14.00, skal Sverre Bjertnes ha omvisning i utstillingen hos oss. En gylden mulighet til å få litt innsikt i den rare verden som er samtidskunst.

3 Likes

Kjøpte denne :slight_smile:

15 Likes

Gratulerer @Stormen! For de som enda ikke har vært innom har vi laget en liten video så dere kan se hva dere går glipp av :wink:

For de som er interessert i opplagene kan de sees her

1 Like

Har dere åpent på tirsdag? :smiley:

Jepp. Tirsdag-fredag 12-17 og lørdag-søndag 12-16

1 Like

Denne utstillinga anbefales på det varmeste! En fantastisk presentasjon av verk fra to veldig spennende kunstnere. :smiley:

1 Like