Din kunstvegg

Har du en tøff stue som løftes av kunsten i rommet? Vis oss hvordan kunsten henger i ditt hjem.

1 Like

Starter tråden med et oppettt av noen Faile bokser, en Kaws og en fin Dolk :slight_smile: :volcano:

19 Likes

Joiner med å slenge opp et lerret av Victor Ash

7 Likes

Jøss, for en flott Dolk, mitt favorittmotiv! Noen spurte meg for litt tilbake hva som skulle til for å få byttet til seg PP kanvasen på stueveggen vår - vel dette. Hva heter det forresten?

1 Like

Mtp nytt forum format og everything, kaster jeg meg på!

19 Likes

13 Likes

Dette var en flott stue! Hva er det som henger til venstre for IP?

Takk @Gammel_Erik, veldig glad i min Hang :thumbsup:

Mange takk :blush:. Bilde til venstre har fruen kjøpt i en interiørbutikk. Kunstner: For meg ukjent. Opplag: Begrenset. Motiv: New York in wicked colors :smiley:
Skal ikke kimse :thumbsup:

1 Like

17 Likes

Har nettopp flyttet inn i ny leilighet, så har ikke fått alt opp på veggen enda, men har fått hengt opp det viktigste :wink:

20 Likes

Slenger meg på og deler noe fra stua :slight_smile:

10 Likes

Må også vise noen tegninger som jeg har på veggen :slight_smile:

2 Likes

Ja dette er et virkelig flott Dolk motiv, håper snart vi ser dette som print!

2 Likes

IP`en så utrolig bra ut på lerret! en av mine favoritter! en vakker dag… :smile:

1 Like

Legger ved et lite bidrag til denne tråden. Gøy å se hva folk har på veggen.

7 Likes

Kunne ikke vært mer enig!:+1::laughing:. Inhabil selvsagt, men når det gjelder Dolk’s lerreter i serie er utførelsen av I.P canvasene noe av det ypperste jeg har sett :ok_hand:

Mye bra kunst og interiør😃

Er gulvlampa en ekte “Grasshopper” eller en kopi?

Hvor har du i såfall fått tak i den?

Gresshopperen er en rip off💩. Gav 800,- i sin tid.
http://www.retrofurnish.com/en/lighting/floor-lamps/grasshopper-floor-lamp-greta-grossman.html, men du får en orginal for ca 6000,-

Nice lampe uansett😃

Men jeg håpte for din del at det var et loppemarkedfunn…

Takk for god informasjon.

1 Like