Din kunstvegg

Nei dette bildet var ikke et av de ustilte bildene i lokalene på Tilsammans, men har en annen historie :smile:

Siste fra rammemakeren, HF fra Sandra, liker den jeg :grinning:

12 Likes

Hiver meg på denne :slight_smile: Siste fra rammemakeren, handfinished fra Sandra :smile:

13 Likes

:raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

Da har Zebra’n fått selskap😊

19 Likes

Veldig fornøyd med mitt nye bilde som henger på veggen, mitt desidert favorittmotiv!

(ikke bry dere om rotet rundt).

19 Likes

Følger opp med David Stenmarck sitt trykk “George Orwell - Animal farm”

5 Likes

Mitt favorittmotiv fra dolk! Misunnelig!!

1 Like

Flott lerret! Grattis!

1 Like

Fantastisk flott!

1 Like

Ikke lett og følge opp her, men viser nå litt fordi:) mitt favoritt for tiden er Magnus gjøen :heart_eyes:

24 Likes

Takker, Det er mitt også. Byttet BS på trykk, samt Vandal AP, Chief x 3 og vanlig Chief for å få dette til. Må si meg fornøyd!

Et veldig bra bytte fra din side! Hadde glatt gjort det samme Og kunne slengt på et par trykk til!

Regner med at det var et pengebeløp som mellomlegg her

2 Likes

Får litt vondt når de to sandra bildene henger i forskjellig høyder. Ellers veldig flotte :smiley:

6 Likes

De skal i samme høyde, trust me =) Er bare hengt opp på knagger som allerede var der fra før =)

1 Like

Kan tenkes :wink:

Mitt første innlegg på siden:
Innrammet er av en fra Leeds som kaller seg PLAY
og de 4 andre er AFK
(Nymalt stue så dekslene på stikkontaktene er ikke montert :slight_smile: )

12 Likes

Digger Play-printet ditt. Siden vi er inne på AFK, så her er min “galleri-trappeoppgang”:

15 Likes

27 Likes