Din kunstvegg

Misunnelig er vel bare fornavnet her! Håper på å skaffe meg en kube etterhvert jeg også. Future Intuition er blant mine favoritter.

1 Like

Ja siden vi er i Mehdi-hjørnet denne helgen,så har også jeg fått mitt City of Hope på fra rammemakeren og på veggen idag,endelig.

13 Likes

Mehdihjørnet er jo gøy :slight_smile:

2 Likes

Kan jo legge ut dette en gang til da siden vi er i hjørnet :smile:

19 Likes

Hahh, ja nå er det bare å kjøre på:+1::+1::+1:Liker at du tenker når det kommer til innramming,og ikke “bare” rammer inn.

1 Like

Tenkte alle Mehdibildene mine skulle få samme minimalistiske innramming. Må se til å få rammet inn Illusion og Equlibrium og. Neste på planen :slight_smile:

Tok med meg denne dama hjem i dag.
Sandra Chevrier - La Cage dans une Promesse pour l´Humanite.

Etter litt vurdering endte jeg på “flytende” innramming, i en relativt dyp ramme.
Det funker.

13 Likes

Kjempefint bilde & flott lampe.

1 Like

Stor takk for det, @Julia!

Siden alle snakker om Mehdi nå skal jeg være så freidig å annonsere litt for eventet vårt i morgen kl 1900. Mehdi kommer til Oslo for å snakke om utstillingen på Rod Bianco. Håper å se mange av dere!

8 Likes

Denne har jeg faktisk ventet lenge på skulle bli tilgjengelig.
Alltid likt dette motivet.
Og generelt; - alltid likt de “tidligere” motivene fra Sandra. Fremstår - for meg - hakket litt mer “kunstnerisk” enn de nyere trykkene.

Når “La Cage Et le Sang de la Famille”, bedre kjent som “Family Blood” dukket opp, som A/P-versjon, så var det bare å få det gjort.

Sorry for crappy bildekvalitet.
Skumringen får ta skylda.

15 Likes

Nydelig.

1 Like

Veggen er klar.

41 Likes

Lekkert. Family blood var faktisk mitt første trykk, og det som fikk meg litt småhektet. Det var vel I mai ifjor faktisk. Grattis. :slight_smile:

Stor takk!
Motivet er absolutt til å like, innholdsrikt på detaljer som der er. Og den lille ekstra “merverdien” i at det er en A/P.
Happy med å kunne komplettere med dette.
(Men nå er det nok Sandra-damer her borte…) :wink:

1 Like

Daaaaaaaaaaamn!

1 Like

Få se de på veggen da!

1 Like

Malingen må tørke først, men det kommer :slight_smile:

4 Likes

fin parkett også :blush: @Bergen

1 Like

Knalltøfft, Timberwise
Mon tro ? :joy: Gleder meg til å se dem på veggen!

1 Like