Din kunstvegg

Våre 3 første innramminger :slight_smile:


Snik - Fix the sky. Flytende med kvit avstandslist og artglass.


Sandra Chevrier - La Gace Et Tout Que Je Suis og La Cage A La Toute Derniere Seconde. Flytende med sort avstandslist og artgalss.

Mobilkamerakvaliteten står ikkje i stil med verken printa eller rammearbeidet utført av Dahl-rammservice i Haguesund :wink: Storfornøyd!

16 Likes

:heart_eyes:

19 Likes

Her er du god @Kebabdyret!

Verdt ventetiden utenfor Nuart.

Åh det var lekkert.

Skal innrømme at jeg lenge tvilte på Peace, men det har vokst veldig på meg - og spesielt sammen syns jeg de utfyller hverandre.

2 Likes

Var ikke tvil om at Baboom var den mest populære av de to, men Peace ser helt nydelig ut live! Synd de begge krever så mye vegg :disappointed_relieved:

Etter 1 år til flating var det på tide å få Dolken opp.

38 Likes

Meget pen innramming på Dolken!

3 Likes

Hentet hos rammemaker :ok_hand:t2: Meget fornøyd!

21 Likes

Da var omsider en handpainted MW-etching på veggen i stua. Jeg var i utgangspunktet skeptisk til flytende innramming av en eller annen grunn, men Dahls i Haugesund overbeviste meg, og jeg er nå veldig fornøyd med valget :slight_smile:

33 Likes

Stencils på aluminium

14 Likes

Pøbel sin «lofotmann»? Den var råtøff!

1 Like

Takk for det!
Bildet er en variant av den kjente sjømannen som hang i mange hjem på 60 tallet. Jeg lagde den første for ca 10 år siden til en utstilling, med Nerdrum. Kalte disse maleriene Popkitch. :slight_smile:

2 Likes

Veldig stilig :+1:t2:

1 Like

Har du flere bilder i bedre kvalitet av sjømannen? Så tøft ut!

1 Like


Dette er en variant, trykk på aluminium, DGA ca 60*90 cm den siste er orginal spray

11 Likes

Nyter dette maleriet hver eneste dag.

Har en fireåring malt det spør du? Nei, da han er over 30 :slight_smile:

7 Likes

Nydelig Russell Tyler! :slight_smile:

1 Like

Fint!

1 Like

Laster opp…

Når du ikke helt om hva du vil ha hvor #ForLiteVeggPlass

18 Likes