Din kunstvegg

38 Likes

20 Likes

med julehilsen :slight_smile:

19 Likes

Nydelig

1 Like

Endelig kom begge på veggen!!!
To bilder som er litt like i motiv, men som forteller to vidt forskjellige historier…

18 Likes

image

image

Abandoned puzzle oppe på vegg!

22 Likes

e

Nye kjøpene kommet på veggen😍

19 Likes

Kule motiv. Har ikke sett den blå før, den var jo artig. Men husk,innrammingen er en del av opplevelsen, hvis det er lov å si,uten å få kjeft.

2 Likes

Hehe det må vell være lov å si😉 men det blir litt mye å bruke no for å slippe refleksjon, kanskje med tiden👌

:+1::+1:Ja det kan være dyrt med skikkelig innramming,og tror nok ikke bare det er refleksjonen som skulle vært rettet på her. Men la oss kose oss over nye trykk på vegg,så holder vi innrammingen til innrammings-tråden. Grattis med nye trykk.

1 Like

@JonasLeborg leverer nok engang :raised_hands:

17 Likes

Den Son of a Man-innramminga var bare nydelig!

2 Likes

Er det dobbel pass eller bare svart kjerne på SOAM

1 Like

Svart kjerne på SOAM :+1:

Kule motiv. Men du skriver at @JonasLeborg leverer nok en gang( med applaus ) Er det noe jeg ikke ser? Er det ikke slik man bør forvente av en rammemaker. Helt enkel innramming? ( er IKKE gretten,bare nysgjerrig )

2 Likes

Haha. Ja, jeg lurte på det samme. Mulig det er noe jeg ikke ser, bortsett fra at det er helt greit innrammet. :slight_smile: Men nå merker jeg at jeg har tatt på meg strengehatten når det gjelder rammemakere, priser og innramminger. Men kjekt med litt diskusjon da! :slight_smile:

1 Like

Kan tenkes at @Bas, som resten av oss som bruker @JonasLeborg fast, bare hadde hatt en hyggelig opplevelse hos en profesjonell rammemaker, og følte for å fortelle om det.
Mulig han rett og slett har tatt til seg Egons gamle slagord “er du fornøyd fortell det til andre, er du misfornøyd fortell det til oss” :slight_smile:
Min erfaring er i hvert fall at Jonas leverer hver gang, enten det er en “helt enkel innramming” eller noe mer spesielt. Han bidrar også gjerne med gode råd og forslag om man skulle føle for å gå litt utenfor boksen.
Dagens reklame out!
PS! dette er ikke et sponset innlegg :slight_smile:

5 Likes

Mulig. Rabattene deres bør være gode. :blush::+1:t2:

1 Like

Tja… Om jeg skal være ærlig kan de godt bli enda litt bedre @JonasLeborg, men da blir jeg jo i så fall nødt til å redigere tidligere postet påstand om at innlegget ikke var sponset, så jeg får kanskje nøye meg med god kvalitet og service :slight_smile:

3 Likes

@JosteinT hvor har du vært? Joda,man kan gjerne nevne folk man er fornøyd med,men innimellom synes jeg applauderingen tar litt av uten grunn.

1 Like