Dolk Last Mona trykk selges

Så da innrømmer du at du løy igjen.

Hva tenker du på nå da?

1 Like

Siden Ross har erklært tråden død.

Fair mot folk ja… Det føler du at du alltid er? Var du helt fair da du beskyldte meg for å prøve å lure deg da vi hadde avtalt å bytte sleepwalker og chief med hverandre? Rett etter release på overnevte la jeg ut en åpen forespørsel på om noen ville bytte. Jeg hadde fått tak i sleepwalker men ville ha chief. Det var du som tok kontakt og ville bytte, 1 til 1. I timene etter ble det etterhvert klart at chief var litt mer pop og da kom du med en tårevåt historie om at du egentlig hadde lovet en kompis å selge til ham. Da jeg påpekte at vi hadde gjort en avtale og da du så ikke noe annen måte å komme deg ut av avtalen med æren i behold på, snudKodeutsnittde du tvert om og påstod at jeg var manipulerende som spilte på følelser og at jeg hadde lurt deg (du hadde akseptert vilkårene fra byttetråden). Fordi du fant ut at chief (kanskje) var 1000 kroner dyrere på finn og du følte du gjorde en dårlig deal. Det var ikke helt fair og good guy, Ross.

1 Like

409

10 Likes

Nå overdriver du en god del for å få frem et poeng her Azidops men jeg har alltid sagt at “en god historie skal overdrives” :slight_smile:
MEN du har helt rett at den byttehandelen skulle skjedd, og jeg holdt ikke min del av vår avtale. Selv om det jeg fortalte var sant og en god kompis fikk et trykk på veggen og det ikke handlet om en tusenlapp som du påstår, så skulle jeg gjerne gått tilbake og gjort annerledes.

1 Like

#metoo - nå også på Kunstveggen.

7 Likes

Skulle komme med den selv😂 Dette minnes mer om en episode av De 7 søstre💣

3 Likes

Kjekt med litt temperatur på veggen her! Vil bare tilføye at jeg ved tidligere anledning handlet et dolk winner canvas av Ross og har bare godord å si om han, bildet og måten handel ble utført på.

5 Likes

Ta vare på vennene, ta VARE på vennligheten, vis gjerne litt selv om du kan, dagen er blå og dagen er grønn.take it easy menneske, but take it.
HEI HEI!
Ta nå vare på hverandre.

Hvis det er slik at man skal ta parti og støtte opp om en av partene her, så vil jeg gjerne slå et slag for @Toris64

Har hatt med han å gjøre ved flere anledninger og har ingenting negativt å si om han. Men han liker at kunsten han kjøper er 100% mint, men det gjør vi vel alle?

3 Likes

Takk for det og i like måte til deg :blush:

Jeg synes at Ross har demonstrert sitt rette jeg ved å utbasunere masse eder og galle som ikke kan ses på som verken veldig saklig eller seriøst.

Han påstår flere ganger at jeg lyver, noe som selvsagt er helt feil!

Jeg hadde heller ikke et negativt ord å si om han før dette innlegget, men nå er jeg veldig i tvil når jeg ser hans useriøse og hissige reaksjon… Hvis han ikke hadde noe å skjule så hadde han svart på en saklig og normal måte, tenker jeg.

Jeg hater å ødelegge en salgstråd, men hadde ikke hjerte til å la være da jeg så måten han tilbakeholdt informasjon både her og på Finn. Jeg var mer opptatt av omtanke for kjøper enn selger i en slik situasjon.

Ross kan legge saken død ganske enkelt ved å legge ut et bilde av trykket som viser at det ligger FLATT uten hjelp, men det har han valgt å ikke gjøre, så da får folk tenke sitt selv…

Det var alt herfra :blush: God søndag :+1:t2:

2 Likes

Gratulerer med at du fikk brukt et stort ord som utbasunere.

Jeg har ingen problem med å innrømme at min reaksjon er hissig men det er fordi du fortjener det, den blir ikke mindre seriøs av den grunn. Vær så snill fortell meg hvilke deler av min eder og galle er det som er så useriøs? Alt jeg har skrevet er sant og jeg kan forsvare alt jeg har skrevet om deg. Så den hersketeknikken ved å prøve å legge dette over på meg igjen pga litt temperament kan du bare drite i.

Jo du har løyet, blant annet lenger oppe i tråden når du først sa du ikke hadde lagt ut et likt trykk til salgs rett etter meg. Så innrømte du lenger ned at du hadde da du sa den var solgt.

Hvis du hater å ødelegge en salgstråd så hadde du ikke gjort det så den kan du dra lenger på landet med.

Jeg har ikke lagt ut bilde av det flate trykket fordi jeg synes ikke det er nødvendig, men hvis det er det eneste som får deg til å avslutte saken så jeg slipper ha noe mer med deg å gjøre så får jeg heller gjøre det.

2 Likes

Hvor har jeg sagt at jeg ikke har lagt ut et slikt trykk for salg?

Du trenger ikke legge ut bilde for min del, siden jeg ikke tenker å kjøpe det.

Mitt forslag var mer på tanke på deg selv samt å skape trygghet for de som eventuelt tenker å kjøpe trykket.

Lykke til :+1:t2:

1 Like

Ja ikke sant, for du er så hensynsfull. Se lenger opp i ditt eget svar hvor du sier det ikke var du som la ut likt trykk rett etter meg.

1 Like

Admin - denne tråden kan stenges nå. Den har ingen nytte.

Alle på forumet vet at de kan få kjøpe trykket for 17k.

For så vidt ikke veldig overraskende at du heller ikke klarer å lese. Jeg har aldri sagt hva du hevder jeg har sagt. Jeg har sagt at det andre som ligger til salgs nå ikke er mitt, men en som heter Roger sitt. Vanskelig å forstå…?

Jeg har kun sagt at mitt trykk er solgt nå.

Selvsagt ønsker du at tråden skal lukkes slik at du slipper å legge ut bilde… :laughing:

Legg nå bare ut det bildet da … enkelt og greit.

2 Likes
  • Ja, Ønsker du å se bilde av printet?
  • Nei, dette har allerede gått for langt?

0 stemmegivere

1 Like

Kan kanskje også være på sin plass å minne im dette?

«Regler for Kunstveggen.no

Innleggets Innhold
• Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:
• Direkte personangrep er forbudt.»

1 Like