Dolk, MG og GWT

Hei, dette er to jeg liker veldig godt og vurderer, men prisene rundt spriker en del her.
Hva er akseptabel pris for Mushroom Girl og GWT i dag?

Jeg har en mint GWT du kan få kjøpe for 22k. Mushroom Girl ligger rundt 20.

Mulighet å sende meg en PM?

1 Like

Har en mushroom på finn.no i ramme med lavt nummer . Høyest bud til nå er 18500,-

Helt uenig i prisanslag over. Lå en GWT lenge finn for 18k usolgt og Mushroom er nærmere 15k.

Som du helt sikkert vet er det store variasjoner basert på årstid, tilbud og etterspørsel, hvor mange som til en hver tid er til salgs, innrammet eller ei og ikke minst tilstand… Jeg solgte en MG for 20 i sommer men den var i veldig god stand, men hadde ligget en stund før den ble solgt.

1 Like

MG går ned for 15k som Ross sier, og de går ikke unna. GWT er det plutselig mange ut for, hvor billigste er 22k med innramming. Så med 3 stk ute, er det vel stort sett prisen som kan bestemme selger.

De rimeligste som ligger ute på Finn er pt 21 for MG og 26 for GWT. Hvor finner du de andre prisene du viser til?

ser jeg var litt rask i avtrekkeren. Gwt VAR billigst sist jeg sjekket, til 22k. men ser ut til å være fjernet solgt( følger ikke med på de bildet så veldig egentlig). Nå nevnte jeg dog ikke at MG lå ute til 21 pdd men at det har ligget ned mot det.

1 Like

Hei! Main edition mushroom girl innrammet kan du få tak i ned mot 15K. Main girl with teddy er litt mindre tilgjengelig. Jeg har ikke sikker info om pris, men jeg har fulgt med ganske nøye på dette bildet og har ikke sett noen som er blitt solgt over 20K selv om prisantydningen i annonsene ofte kan være mye høyere.
Men jeg ville aldri solgt disse for under 20K selv om jeg hadde hatt dem for å se det litt fra et annet perspektiv, Dolks beste prints etter min oppfatning :slight_smile:

Hei!
sånn umiddelbart vet jeg om 2 Mushroom Girls som er solgt til 20K, og en inrammet til 22K siden påske
Men som Toris sier så er vel ting som alt annet sesong avhengig etc etc

Hvis noen vil selge en perfekt uinnrammet MG til 15 så skrik ut…!!

3 Likes

Akkurat det. Priser du og andre nettopp kjøper for, ikke den du selger for😊

Poenget mitt er at ingen selger for 15 så lenge man kan selge for 20…

Egentlig ganske interessant problemstilling. Du selger for 20k og kjøper for 15k. Så da har du nok angitt et ganske greit prisestimat for han som kjøper

Fakta er at jeg kjøpte mitt MG for 25 og solgte det for 21 for ikke veldig lenge siden. Det betyr at jeg mener markedet ligger rundt 20. Jeg har heller ikke sett eller hørt om handler gjennomført for 15. Mao mener jeg at 15 er rimelig og dermed en god kjøpsmulighet til tross for at jeg ikke er på jakt etter dette trykket :wink:

1 Like

Jeg kjøpte MG uinnrammet for 16.000,- for 2 år siden. Prøvde meg på et salg for ca 1 måned siden og fikk da et bud på 20.000,- (nå innrammet med AR/UV glass). Jeg takket nei til budet i første omgang. Etter å ha revurdert aksepterte jeg, men da hadde kjøper allerede gått for et annet bilde. Nå er jeg usikker på om jeg i det hele tatt skal selge - det er et bilde som er flott på veggen og som er min første Dolk. Vet at det gikk en MG for 21.000,- i april.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.