Eksempler på innramminger

Noen gode tips til inramming på siste Conor Harrington trykket? Ser for meg eikelist/valnøtt list og tykk dobbel paspartur men muligens med en sort pasp nederst for en fin sort kant. Tar i mot råd :slight_smile:

2 Likes

Jeg tror jeg ville kjørt sort/sort på denne, både ramme og passepartout. Såpass mye kraftige farger som blir dempet av hvit passepartout

4 Likes

Godt tips @Ulrik ! Ikke tenkt på denne komboen :slight_smile:

1 Like

Syntes rødt, hvitt og blått krasjer med sort/sort. Jeg ville kjørt på med din første tanke. Eik, med dobbel 2000g passepartout.

2 Likes

Noen som har tips eller eksempler på innramming av kobberplate? Er malt direkte på en liten platen.

Leverte RTC - ‘Gay Today’ til innramming i dag. Skal ramme den inn flytende. Jeg valgte ‘hvit’ bakplate. Nå er jeg litt i tvil om jeg burde valgt svart (grunnet liten fargeforskjell på printet og den ‘hvite’ bakplaten). Kunne ikke se så stor forskjell når jeg var i butikken, men det gjør jeg nå når jeg ser på bildet. Jeg har rammet inn flere andre bilder med svart bakplate nå, så ville ha en forandring. Noen som vil si hva de synes?


3 Likes

Jeg tror helsort hadde vært stilig som du sier :slight_smile:

5 Likes

Jeg hadde selv gått for helsort😊

1 Like

Takk for svar:)