GP åpner opp velvet

Irriterende at ikke alle slippes nøyaktig kl 16, men gradvis utover…lett å bli het på f5 da og utestengt noen minutter

Det handler rett og slett om at man må inn på hvert produkt og release dem en etter en.

jeg hadde snik whatson mono i kurven, men den var hos meg i 3-4 minutter før den ble solgt… så var ikke rift om alt. Skulle bare hatt den Danceren…

Fikk tak i følgende:
SNIK - Souls apart GOLD, SNIK - We are all falling Orange, FAKE - Fake Love.

Men fekk ikkje tak i PEZ - Black Mirror Main Edition, så om den gikk til noen som leser denne meldingen - send meg en PM, du skal få betalt :wink:

Sikker på dette F5 = utestenging? Prøvde (bare for gøy) å hamre knappen så kjapt som mulig, i ca 50-55sekunder, men fekk ikkje utestenging… Hvordan oppleves denne “utestengingen”? :wink:

Gratulerer til alle som fekk :slight_smile:

jeg gikk meg litt vill på sist åpning av hvelvet nå i vår, kjøpte da Icy&Sot Black molotov. Den kommer ikke på veggen.
Om noen er interessert i denne, så selges den for kost! var vell samme pris som i dag, £350,- + porto.

Jeg er så glad jeg har kommet forbi det stadiet der jeg MÅ kjøpe når GP legger ut noe. :blush:

7 Likes

Ikke fra GP, men en fantastisk Mehdi på meg idag :smiley: Mobilbilde av skjerm, men virker helt rått.

19 Likes

Mine første kunnstkjøp ble gjort i dag og dermed også opprettet bruker på kunstveggen.

Fikk kjøpt både Sandra & Whatson - LA CAGE ET LES DEUX ÂMES og
Fake - FAKE LOVE - blå versjon.

30 Likes

Gratulerer med flotte kjøp og som medlem @GTos!

2 Likes

Takk! :smiley:

Ble definitivt utestengt, ja - i jakten på Snik - we are all falling - som du kapret i stedet :wink: Hadde en vegg å fylle hvor den ville passet fint inn. Fikk en slags feilmelding om at det var stor pågang fra min maskin og at jeg måtte prøve igjen om litt. Tok vel et par min før jeg var tilbake på GP, og da var den solgt. Var i det minste en nyttig erfaring. Banket ikke akkurat løs på tastaturet, men trykket jevnt på f5 når det varte og rakk før trykket ble gjort tilgjengelig. Ble vel utestengt etter cirka to min.

Grattis med flott trykk :slightly_smiling_face:

1 Like

Igjen blir jeg minnet på at jeg har den oransje sniken liggende i en mappe et sted. Virkelig på tide å flytte den fram i innrammingskøen.

1 Like

Ny åpning kl 14:30 idag (for 20min siden)
Fortsatt noen til salgs.

Tigern gikk rett i sold out. Skuffet nok en gang.

Ja, eg så dette for seint. Er på jakt etter SC/MW collaben, og dette var jo en gyllen mulighet for lommeboken min, men som du sier. Skuffende nok en gang :-/

EDIT: Stengt og fjernet nå 15:00.

PEZ - Twin Pix røyk også fort. Er egentlig PayPal raskeste måte ut på når man er logget inn på forhånd? Til gode å ha flaks i populære GP-slipp og røyk etter alle solemerker her også.

Lurer på hvor mange SC&Whatson La Cage et les deux mes GP faktisk sitter på… har vært flere tilsalgs og solgt ut hver gang han åpner Vaultet…:confused:

Så du prisen idag?
Var det en HF eller vanlig eksemplar?

Dessverre… var hos rammemaker da de ble sluppet. Så posten til GP på Facebook nå, litt vel sent

Det var HF, men litt drøy pris likevel.

1 Like