Innramming av Teddy Riot i Bergen

Hei,

Skal ramme inn Teddy Riot, og ønsker å få gjort dette skikkelig i Bergen. Hvem bør jeg bruke? har brukt Glass og Rammebutikken på Landås noe jeg forsåvidt har vært fornøyd med, men tenker at ekspertene her inne har noen formening?

1 Like

Er du fornøyd med Glass og Rammebutikken på Landås,hvorfor bytte??? Har selv bilder som er rammet inn av flere forskjellige,både det “store og proffe” ( oppskrytte som jeg kaller det ) i byn,og mindre kjente her på landet. Kvalitetsmessig ingen forskjell.

Så lenge de gjør som du vil ,med dine spesifikkasjoner og ønsker,og du er fornøyd, så er nok TeddyRiot happy også.

1 Like

Hele ruter på møllaren fikset min Teddy🖒

1 Like

Bare brukt speil og ramme i øvregaten og er veldig fornøyd med dem

Litt fordi sist jeg rammet inn med dobbel passepartout, kostet det meg 4500,- noe jeg har innsett i ettertid at var dyrt.

Kanskje no n andre har tips til sted og pris. Regner med det er noen innrammede TR her inne;-)

Om du rammet inn en 65x65 Dolk til 4500 var det svindyrt. Om du rammet inn en svær push er det ikke det.

3 Likes

Har rammet inn en del hos Hele Ruter på Møllaren og opplever de som både profesjonelle og konkurransedyktig i pris.

Denne er 65x65 (?) med dobbel pas og artglass.
Pris: 3100.-

1 Like

var forsåvidt Sandra/Whatson-collaben så ikke samme størrelse. Men det var emd 10% rabatt også.

100x70 er jo en del større enn 65x65…

Ville brukt rammeservice i Bergen. Der har kunstveggenmedlemmer 10 prosent rabatt. Alltid bra resultat!

4 Likes