Selwyns Sleeves - Tråden

:+1:t2::joy:

Da er mappene kommet i hus og klare for henting. Mappene som skal østover er planlagt hentet av @GalleriSundgaarden neste helg. Fint om dere på Østlandet som ennå ikke har betalt tar kontakt for betalingsdetaljene :blush:

13 Likes

Når passer d med hjemmebesøk for oss i Stavanger-regionen?

Heftig, btw hvem har malt lerretet bak der? :slight_smile:

1 Like

Vi skal på kino i kveld men det passer mellom 16 og 17:30 eller mellom 21 og 23. Ellers passer det alle andre dager denne uka mellom 17 og 22.

Marius Martinussen :+1:t2::grin:

Bare for å unngå misforståelser. Dere betaler til @Toris64, og jeg henter og tar med til Eidsvoll. Vi blir så enige om hvordan vi skal ta det videre (henting i Eidsvoll og/eller levering i Oslo mot et lite honorar for Diesel, bompenger etc.)

6 Likes

Da har @GalleriSundgaarden hentet mappene til dere 25 som har kjøpt Selwyn mapper i Oslo-området. Han kjører østover i morgen ettermiddag og tar kontakt med alle direkte og avtaler henting/levering.

Jeg kjøpte noen mapper ekstra men alle disse er nå også kommet til gode hjem :blush:

Takk til alle for en god kollektiv dugnad. Jeg har noen bestilte mapper igjen her i Stavanger som ikke er hentet ennå, så bare ta kontakt for å avtale tid. Jeg er hjemme i helga :+1:t2:

21 Likes

Du har gjort en fantastisk jobb @Toris64! Tydeligvis mange som ønsket seg slike. Tusen takk igjen!:smiley::wine_glass:

4 Likes

Mappene har nå ankommet “terminal” i Eidsvoll, og videre distribuering vil bli gjort etter avtale. Satser på en storoverlevering ved en parkeringsplass i Oslo Tirsdags kveld. Går for Blindern T-banestasjon (på Universitets-sida), og tentativt kl. 19. Vi må komme tilbake til dette senere, men håper så mange som mulig kan komme på samme tidspunkt.

5 Likes

Jeg reiser dessverre offshore tirsdags morgen og blir borte i 2-3 uker, så det blir vanskelig for meg å møte opp da. Evt får jeg ta turen til Eidsvoll i morgen eller når jeg er tilbake.

Ja, kom gjerne og hent senere @Steffen .

1 Like

Dersom det er noen som ikke kan hente denne kvelden kan jeg oppbevare mapper inntil videre. Fint om dette blir avklart før tirsdag. Jeg bor ved Carl Berner.

1 Like

nice!
Da sees vi på tirsdag.
Jeg kan også hjelpe til med mellomlagring på Løkka om noen ønsker…

Da plukker @McGraw opp 2 for meg, snill som han er :raised_hands:

1 Like

De som bor i nærheten av Eidsvoll og vil hente der må si ifra snarest. Hvis ikke havner “restelageret” på Carl Berner.

Jeg har én på listen som har avtalt henting i Eidsvoll. De mappene blir lagt til side.

For ordens skyld… send PM :slight_smile:

Noen som skal hente på tirsdag og bor i nærheten av Skøyen? Byr på kaffe og kaker hvis noen kan hente for meg :slight_smile:

Hei, jeg kjører forbi Skøyen på vei hjem og kan godt svippe innom deg hvis du ikke har ordnet deg allerede?

Konge, send deg PM. KV ordner opp :smiley:

@Tommy_Jensen plukker opp 2 stk A0 for meg :slight_smile: