🏘 Kunst i boligannonser pĂ„ Finn.no-trĂ„den

Trosser frykten og poster i all beskjedenhet min egen :sweat_smile:Visning i dag, so wish me luck


10 Likes

Heftig ramme pÄ Harrington i soverommet. 10/10 :zap:

2 Likes

Harrington pÄ soverommet var stilig! Kontrast til resten av innredningen!

4 Likes

Sterkt undervurdert Harrington trykk. Gledelig Ä se det pÄ veggen.

4 Likes

Odd-Magnus Williamson selger leiligheten. Bjarne Melgaard kunst

6 Likes

Og Benjamin Bergman ved siden av Melgaard.

2 Likes

Godt eksempel pÄ bilder som er hengt altfor hÞyt pÄ veggen.
Selvfþlgelig en smaksak, men tror det generelt henges mye hþyt rundtom😁

4 Likes

Kjenner nok ikke det gylne snitt


2 Likes

Ja det er noe svineri Ă„ henge bildene oppe med taket.Fy og fy og atter fy.

2 Likes

MÄ bare beklage Viktor Ash bildet, men leiligheten var litt annerledes mÞblert fÞr visning. SÄ nÄ henger til litt merkelig.
Er helt enig at det henger for hÞyt slik det er nÄ.

1 Like

Ingenting Ă„ beklage😁 Som jeg sa en smaksak. Men prĂžv Ă„ heng bilder litt lavere mot sofa f.eks. da snakker tingene pĂ„ en mĂ„te sammen. Og bilder som skal henge sammen kan gjerne henges noe tettere som en gruppe, famfor Ă„ forsĂžke Ă„ “fylle” en vegg ved Ă„ spre de. Men dette er bare mine egne preferanser. Lykke til med salg😁

1 Like

MĂ„ man, sĂ„ mĂ„ man! Mitt ene bilde henger pĂ„ en vegg bak tven, og dermed litt i hĂžyeste laget pĂ„ veggen. Et annet henger over ene kjĂžkkenbenken og mĂ„tte henge temmelig hĂžyt for at vi skulle unngĂ„ Ă„ treffe det under matlagingen. Ellers enig i at det er noe svineri. Er det ikke en “regel” om at midten av bildet skal vĂŠre ca 1,5m fra tak?

2 Likes

Ja @Ulrik du er nok mere diplomatisk en jeg.Bruker vanligvis Ä henge ganske lavt.Kanskje fordi jeg er litt lavere enn dere gutta pÄ kunstveggen.
Og heller sette bildet pÄ lager nÄr jeg ikke finner en optimal plassering.

2 Likes

Det spĂžrs vell hvor hĂžyt det er under taket :wink:

2 Likes

Har en regel her i hus at midten av bildet skal vÊre i ÞyehÞyde nÄr jeg stÄr foran det. SÄ tilpasses det utifra dette.

Litt som avataren din :grinning:

Bare en spÞk altsÄ!

4 Likes

Daniel Franck selger

3 Likes

Noen som har lagt merke til kunsten som er sneket seg inn i “side om side” pĂ„ NRK? Merker meg i alle fall prisoner, TR og Praying girl. Muligens en stor “old school” og en svĂŠr OG Sandra

Pluss en hodeskalle av Damien Hirst. Fine vegger!