Kunst til kostpris-tråden

Jeg skal flytte snart og får mindre disponibel veggplass, og må vel se i øynene at hvis Anna ikke har kommet på vegg ennå så gjør hun det aldri. Så hvis noen vil ha en Anna main til kost (3400,-) så er det bare å sende en pm! Lagret flatt.

2 Likes

Fortsatt til salgs. Tar imot skambud og bytteforslag på pm :slight_smile:

Jeg har flyttet og har derfor ikke plass til mitt Chevrier/Whatson - Peace på veggen.

Selges til opprinnelig kostpris på 10500,- (jeg betalte 11600,-).

Det befinner seg i Bergen

5 Likes

Mr. Jago - The Warden

Selger dette nydelige printet da det er for stort til lagringsmappen min og jeg ikke vil det lagret i rull.

Kr. 4655 ved henting. Kan sendes dersom kjøper betaler frakt, men ser helst at det blir hentet i Oslo.

5 Likes

Mr. Jago - The Warden er nå solgt til et hyggelig medlem av forumet :slight_smile:

3 Likes

Mehdi Ghadyanloo- Army Of Happiness

Blitt liggende (flatt lagret) i mappe siden kjøp, ikke tilgjengelig veggplass. Selges til kostpris, ca 700 GBP. Er HF, edition of 25.

Send PM ved interesse :slight_smile:

14 Likes

Noen som vil ha en Astronaut Mini?

Selges til kostpris med frakt osv, 1750. Lagra flatt i mappe siden mottak.

2 Likes

Hei!

Har du bildet enda? Hva er målene?

1 Like

Den er solgt!

Jeg har denne til 1700,- inkl frakt i tube

Faile Stages Show poster og Size of the Fight selges til kostpris (ca 1800,- inkl. forsendelse og moms)

Selges for 1500,- samlet + evt frakt fra Bergen

Les mer om trykkene her;

Sandra Chevrier - La Cage et la Dignité
Signert, edition på 344.
Selges til kost, mener det kom på 3500,-
Printet er lagret flatt, COA følger med.
Evt frakt kommer i tillegg.

PM om du er interessert.

sandra

10 Likes

Da er den solgt.

2 Likes

Som jeg alltid har sagt: Det er ikke noe problem å få solgt når prisen er riktig! :slight_smile:

2 Likes

Ja eller ikke riktig. Skjønner jeg må ha øynene på kostpris-tråden. Her har den heldige kjøper gjort et kupp. Og ja,jeg har trykket selv. :+1:

2 Likes

Selger Martin Whatson & Pez - Behind the curtain Decay til kostpris (8000kr). Frakt kommer i tillegg. Befinner seg i Oslo. Kan også vurdere bytte mot annen kunst.

Send PM

1 Like

Solgt

CONOR HARRINGTON - HIDE & SEEK (STUDY EDITION)

2018
Print size: 705mm x 935mm
Screen-print with gloss varnish on Somerset Tub-sized Satin 410gsm
Edition of 150
Signed and numbered by the artist

Selges for min kostpris 460 GBP (390 for print + 70 for frakt) ~ 5000 kr + frakt.
Lagret flatt siden i sommer, lavt nummer for de som bryr seg om dette.

SOLGT 20.11.2018

7 Likes

Selger en uinnrammet nuno viegas til kost for brodern. Den siste med prikker. Send en Pm om det er interessant.

1 Like