Kunst til kostpris-tråden

Det stemmer, så kunne godt tenke meg å få sett det for å se om det endret inntrykket. Håper ingen lar seg tråkke på tærne over andres meninger om kunst man har på veggen.

Vil tro at det, uten å generalisere, er mange jenter som liker dette, ja. Og når vi er inne på kjønnsforskjeller innen kunstsmak: Astronauter på veggene?!!! Hallo i luken! :smiley:

På ingen måte:-) jeg har dette selv så skal vel være forsiktig med å skyte for høyt​:grinning: Men det er fantastisk pent (ikke utfordrende, provokativt,kvalmende, spekulativt, osv) men rett og slett vakkert! Ett av få trykk som er penere enn canvas (IMO) og som vekker vill begeistring hos det motsatte kjønn :+1:

Har du sett det live på canvas @Bateman? Har hatt print og har canvas nå. Må si meg uenig. Men meninger er meninger;-)

1 Like

Ja har sett begge, dog er det jo 2 helt ulike verk.

2 Likes

Nåja, noen likhetstrekk må det vel kunne sies at det er😂

1 Like

Utvilsomt :slight_smile: men denne er litt spesiel, som regel er jo trykket en “kopi” av orginalen, mens her er det relativt store forskjeller både på jenta, armen osv. Uansett : smaken er som baken, og kan absolutt diskuteres. Flott lerret!!!

Fantastisk flott lerret det der @jumbo2000 :grinning:

Takk @Cito. Det er faktisk på woodpanel. Men syntes det er mer detaljer enn det er på lerretet over. Se feks lyset bak jenten

Har et lerret som jeg kan selge om noen er interressert. Bare send en pm.

2 Likes

RYCA - Reservoir Troopers jp edition camo
Artist Proof
Kjøpt direkte fra Ryan Callanan, selges under kost

2500,-

1 Like

Selger Werewolf av Bisser til kostrpris.
Kostprisen min var 3000,-
Edition på kun 35.

2 Likes

Jeg selger Kunstrasen - Fighting a blank paper - for kost: 1700 + evt. frakt.
Jeg kan ta bilder av trykket og sende på PM om det er ønskelig. :slight_smile: :sunny: :penguin: :fork_and_knife: :snowman:

2 Likes

Selger Dot Dot Dot - Monkey Buziness for kost 3500,-

4 Likes

Lenge siden ser jeg, men er denne solgt?

1 Like

Ja, den er solgt.

er apen solgt?

1 Like

Nope

1 Like

Selger Carl Cashman Love Hurts til kostpris.kr. 1.700,-

Selger Napoleon Lime AP til cirka min kost pre brexit, 5500kr.