Kunst til kostpris-tråden

Denne DDD - Vandal King, blue edition, kommer ikke opp på veggen ser jeg her.
Selges til kostpris, 2021,-.
Og siden jeg er såpass raus, og ta i betraktning at jeg er fra Ålesund og sunnmøre (bor i Oslo), så slår jeg av hele 21,- på prisen, og legger den ut her for 2K.

Evt frakt betales av kjøper.

5 Likes

Vet hvordan den ser ut, men legg gjerne ut et bilde :slight_smile:

Solgt!

Her er bildet @GalleriSundgaarden.

Tenkte denne ble frekk på barnerommet, helt til jeg kom på at jeg ikke har barn.

14 Likes

Gratulerer med raskt salg :slight_smile:

1 Like

Om noen andre har samme bilde og omtrent samme pris som @henkeob så ønsker jeg å kjøpe :+1:

Her har du en til 5k.

KAWS Companion Open Edition Black selges til kost.

4 Likes

Tarden, kan hente i Stavanger!

1 Like

Solgt !

Altfor rask phly

3 Likes

RYCA – Reservoir Troopers AP Japan Exclusive
Selger en Artist Proof av Ryca’s Reservoir Troopers Camuflage
50 x 70 cm
Signert trykk som er kjøpt direkte av artist.

Kjøpt for 200 GBP + frakt og MVA
Lar dette gå for 2000 NOK

Selger Snik - Finding Freedom Moonlight Edition innrammet til 5500kr som er kostpris.

Edition of 30
Signed & Numbered by the Artists
21 Colour Screen Print on Somerset satin 410 gsm paper .
73x 75cm

Innrammet av rammeverksted med sort ramme og refleksfritt uv-glass.

Holder til i Skien.

5 Likes

Veldig fin!

1 Like

Selger POSE - TIDY regular ed. til min kost:3850,- ved henting i Oslo
Kan sendes mot frakt i tillegg.

Ble kjøpt direkte fra utgivelse for 355 usd inkl. frakt + inn fortolling.

5 Likes

Liten respons på denne. Selger for 3000,- til første som er interessert.

1 Like

Lenge siden, men er dette solgt?:+1:

Det ble rammet inn og hengt på veggen.
Henger godt også :blush:

2 Likes

Det var lov å håpe. Virkelig å fått opp øynene for kunstneren!

Anna Khaki / White til kost for den som er interessert. 3500,- Må enten hentes i Oslo, eller sendes per post.

_110061647

2 Likes

Jeg selger 4 verk på vegne av kunstnerne Icy&Sot til selvkost. Disse befinner seg i Stavanger og jeg kan få arrangert transport til Oslo-området og Bergensområdet. Disse var utstilt på Utsira ifm deres besøk der i sommer og var de eneste verkene som ikke ble solgt der.

DREAM - Basert på den kjente og kjære veggen i Brooklyn, NYC. Dette er en original. “Stencil Spray paint on 150 lb paper, 18x24 inches - edition of 25 - Pris 250 USD”

GLOBALIZATION - Basert på vegg som ble laget i Astoria, Queens NYC. “Main edition blue, 4 color screen print on 140 lb paper, edition of 150 - Pris 50 USD” “Grey edition - edition of only 16 - Pris 100 USD”

HOMELESSNESS - Basert på vegg som befinner seg i Stavanger og som ble laget for Nuart Festivalen i 2014. “Woodblock print and spray paint on 45 g Mulberry paper, size 19x29,5 inches, limited edition of 18. Signed and numbered, year 2015 - Pris 300USD”

Ta kontakt på PM ved interesse. Dette er gode kjøp og de fleste er ikke lett tilgjengelig i markedet. Betaling i NOK og kurs 8,0

Transport kommer eventuelt i tillegg. Norgespakke 140,-