Kunst til kostpris-tråden

Størrelsen på GLOBALIZATION trykkene er 12×12 tommer.

Vet at mange jublet og var kjempeglad da de hadde fått seg et eksemplar av Behind the curtain,Landscape ed. Men jeg har tilgode å se like mange rammet inn og hengt opp.

Lurer derfor på om det er noen som vil selge sitt trykk til en god pris,ja gjerne kostpris​:+1::+1::+1:

4 Likes

Ingen???

1 Like

skulle du få flere tilbud så tar jeg gjerne imot en. :grin: så selger jeg min main til kost…alle skal få :wink:

1 Like

Den e grei​:+1::+1::+1:( tar gjerne din main til kost også altså ):smiley:

Jeg solgte min for 12 000,-
Syntes trykket var i det minste laget

12000,- blir vel dobbel kostpris. Tror jeg holder meg til enkel.

1 Like

det får være din vurdering, var ihvertfall mange interesserte på priser godt over 10 000 da jeg solgte

Selger main edition av Pøbel sitt Anna. Innrammet med dobbel passepartout og sort ramme utført av Mester Rammer på Skøyen. AR glass.

Ga 4,2k for printet og 2,8k for innramming mener jeg. Selges for 6,8k og kan hentes i Oslo.

1 Like

Pøbel - Anna, white edt.
Selges for: 3400.- - kostpris.

Er fremdeles intresert i å kjøpe BTC Landscape ed av MW for tilnærmet kost.

+1, tar gjerne en pm selv :sweat_smile:

Jeg hiver meg på trenden - er interessert i å kjøpe Banksy ‘Sales Ends’ til tilnærmet kost. Rop ut om du har noe du vil bli kvitt.

14 Likes

Ja sånn skal det være. Det er jo det alle KV-medlemme er opptatt av. Ingen flipping, gi hverandre kjøpshjelp osv…, så her bør det være muligheter for en hver. :+1::+1::+1:

3 Likes

Bare for å komme meg unna den kammen du drar over Kunstveggens medlemmer her; Jeg er gjerne kjøpshjelp hvis jeg ikke skal ha selv, og jeg flipper ikke rett etter release. Men, jeg gidder ikke å føle meg som en dust om jeg ikke selger ting under markedsverdi til folk jeg ikke kjenner. Det synes jeg ingen andre skal trenge heller. Det virker som du har en sånn “passiv agressiv” måte å skaffe deg dette printet på. Lykke til :slight_smile:

9 Likes

Ja «passiv agressiv» er meget treffende.

Jeg har disse tre Conor Harrington trykkene tilgjengelig til kostpris om noen er interessert.

4 Likes

Innrammet Pøbel main Anna med AR glass selges for 5,8k.

Godt under kostpris, bør være en god deal for kjøper :slight_smile:

Bildet befinner seg i Oslo.

Hadde en god del interessenter etter jeg la ut Harrington trykkene, men det er kun det nede til høyre som er solgt. Jeg kan selge de to andre hver for seg. De ligger flatt og er klare for innramming. :smiley:

FINDAC - SAMURANN
Kjøpt av meg fra GP, og kommer med COA. Selges til kostpris 3600,-
Lagret flatt i mappe. F2F i Bergen eller sendes i rør på kjøpers regning.

Litt info fra GP:
2 Plate Etching On 300 Gsm somerset satin Paper
figure and mask first then background
all backgrounds have black sprinkled on the burgundy before the plate is applied to the print making each prints background to be slightly different.
Signed By The Artist
Edition Of 30
51 x 65.5 cm
2017