Nye kunstkjøp

IMG 0444

16 Likes

Wow🙃 grattis.

1 Like

5 Likes

6 Likes

Hadde gledet meg til å henge opp decks’a på veggen i dag, men galleriet har jammen meg klart å levere feil variant😔

1 Like

13 Likes

Da er det bare å montere trucks på disse og ta dem i bruk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Oh man…

Fintan Switzer tegninger, innrammet flytende. Kvalitetskunst fersk fra rammemaker :grinning:

10 Likes

Mulig å se en close up av bildet til venstre?:blush:

Oh man…
Vi forstår at du og feminist kone misliker SC. Men kan du være så snill i STFU og holde det for deg selv?
Du som er forsker må jo fostå at å oppføre deg som et troll på kunstveggenikke akuratt fremmer galleriet ditt, tvert imot. Men hey… Er kanskje det du prøver å oppnå? :slight_smile:

Forslag til admin: skaff blokkeringsfunksjon på forumet som gjør at medlemmer kan få mulighet til å ignorere enkelte brukere.

3 Likes

Vi omfavner heller andre artister, som Shepard Fairey. Og vi kjemper for 6 timers dag, som er det viktigste akkurat nå. Solid på venstresiden.

Skal ta bedre bilde senere. Er min fru som tok bildet i dag, mens jeg er på Svalbard. Last ned bildet. Tror du kan forstørre ganske mye, men kanskje ikke helt skarpt.

Ser at det ikke er skarpt nok… så jeg kommer med ett til senere, og da uten plast.

Oi… glemte å si at “Oh Man” var fra selve bildet :slight_smile:

1 Like

@GalleriSundgaarden
Oh really? Det ligger ikke skjul på at du bruker enhver anledning til å kritisere kunsten fra SC. Selv salgstråder har du brukt til å snakke drit om SC. Hva er egentlig problemet ditt?

SC bringer tydelig frem sterke følelser og provoserer deg. Er det ikke akkurat det kunst skal? Kanskje du burde få en SC på veggen.

1 Like

Ro deg ned… ingen konspirasjon mot SC.

2 Likes

Mannen må jo få lov til å kritisere, all den tid vi andre kritiserer Tabby, Elus m.m :slight_smile:

2 Likes

Jeg mener vi ikke trenger å kritisere andre sine kjøp. Dette er en “skrytepost” hvor forum medlemmene viser hva de har kjøpt. Synes da det er unødvendig å komme med negative tilbakemeldinger. Må innrømme at jeg ikke hadde syntes det var noe gøy om jeg hadde kjøpt noe jeg var veldig fornøyd med, la ut bilde av det her, og fikk masse tilbakemeldinger på at dette var noe kjedelig dritt.

Kan ikke se at noen andre har kritisert verken Tabby eller Elus i denne posten :wink: I andre poster, som feks: “kunstner (sett inn navn) lanserer nytt trykk/lerret/kaffekopp (stryk det som ikke passer), hva synes dere?,” der passer det bedre med diskusjon, tilbakemelding og eventuelt kritisk blikk.

Jeg mener vi skal holde “Nye kunstkjøp” delen positiv. har du ikke noe fint å si, bare drit i å si det.

17 Likes

Jeg sa følgende i posten: “Oh man …”. Dette var også teksten i bildet. Ja, dette var virkelig ramsalt kritikk. Neste gang skal jeg være litt mer forsiktig, kanskje bare si “Oh”.