Nye kunstkjøp

Grattis! Helt rått!

1 Like

Et veldig safe rammevalg – hadde nok kanskje våget meg på en ramme av eik eller en dobbel rammelist w/b/w (5-5-6 og AR70 Clarity). Grattis og PM når du har skaffet deg to kids og trenger penger til Lalandia Billund Resort inkudert 2-dagers inngangspass til Legoland.:face_with_raised_eyebrow:

4 Likes

Fantastisk flott!

Og sleng med bilpakka til Colorline, Larvik - Hirtshals Bambi så blir det knallfin oval weekend det :stuck_out_tongue:

1 Like

Keep it simple, vurderte faktisk enkelt pp men synes det ble bra med dobbel. Først vurderte jeg eikeramme og flytende som originalene hans i Paris men det ble nedstemt.

1 Like

Klarer virkelig ikke å se det store med verken bildet eller kunstneren, men det er garantert noe jeg ikke har skjønt. :blush: Grattis. Synes resultatet ble bra.

3 Likes

Denne kom i posten i dag! Du får besøk i morgen @JonasLeborg

13 Likes

Den der er nice :clap:
Btw, skumle de hvite tubene der :roll_eyes:

Hva mener du med skummelt?

Har vært to ganger på postkontoret hvor jeg har funnet akkurat denne type tube skadet. Veggen i tuben er for tynn for at jeg tør bruke disse til å sende ved salg i hvert fall. Men mulig jeg bare har hatt uflaks.

Ahh. Takk for tips!:+1:

Standard tykkelse fra leverandøren er 2mm tykkelse. Det er altfor tynt. Spesialbestiller derfor 4mm som gjør dem ekstra harde. Om man klarer å knipe merke i tuben med hånden er tuben for svak.

1 Like

Absolutt enig, forstår meg ikke på gallerier som benytter 2mm. Det må jo bli mye hazzel. Tror ikke noen hadde brydd seg om printet hadde kostet noen kroner ekstra med bedre tube. Selv det nye invader trykket ble vell sendt i disse tynne tubene :face_with_raised_eyebrow:

Ikke noe galt med røret til invaderen, heller behandlingen. Alt kan knekkes om man bare vil, og det tror jeg noen ville…

For å avkrefte dette konkrete røret:
Det var meg som pakket det. Ja, det er et hvitt rør, men solid som bare nøkken. Et orginalt HMP rør, overdimmensjonert og vel så det.

Men noen hvite rør er for tynne. Det går på tykkelsen, ikke fargen.

Så nå er det sagt, tykke hvite rør gjør susen de også :joy:

3 Likes

Måtte sjekke, men har nok ikke mottatt noen hvite tuber på 2mm. Disse er 4mm, men det er også denne jeg har mottatt skadet 2 ganger og er vell samme som invader trykket. Forstår hvit eller brun sikkert er avhengig av leverandør, men opplever at alle hvite jeg får er 4mm, mens alle brune nå er 6mm.
Så for å korrigere meg selv litt, så føler jeg meg tryggest når jeg selv sender med 6mm tuber, om dette er overkill vet jeg ikke. Men har ikke opplevd problemer med denne dimensjonen, mens 4mm har jeg hatt 2 skader med. Så er trykket dyrt ville jeg personlig foreslå at man bruker 6mm å sende med som privatperson, problemene man får om ett trykk man selger kommer frem skadet syntes jeg ikke er verd risikoen.

Spørsmålet mitt er vell hvor mange som har opplevd å få skadet trykk, og hvordan dimensjon dette har vært?

I mine tilfeller har galleriet alltid ryddet opp raskt og smertefritt, men ser for meg at det kunne blitt problematisk om det hadde vært via en privatperson.

19 Likes

Tommy_Jensen:
Du har helt rett og tenker helt korrekt, jeg ville bare poengtere akkurat denne:-) Jeg er helt enig, ting skal mye heller pakkes for mye enn for lite. For å si det sånn, det har gått med noen ruller bobbleplast og ruller ducktape de siste årene :slight_smile:

3 Likes

Ferien er ferdig og flyet har landet :fire:

27 Likes

Fantastisk flott! Gratulerer!:+1:t2::smiley:

2 Likes

Og nå blir det litt mer dansing i stuen fremover…
Dancer white :dancer:

30 Likes