Nye kunstkjøp

Hentet denne fra innramming i dag. Meget fornøyd med hva, som etter min mening, er den flotteste «kuben» fra Mehdi :slight_smile:

28 Likes

Grattis! Ser veldig bra ut!

1 Like

Heisann, fikk tak i en av disse selv! Kunne du sendt meg et nærbilde av innrammingen? Ser jo veldig bra ut :))
Min første mehdii, men det blir ikke det siste!

2 Likes

Finally!
Min første Stikki Peaches.
Original, på papp.
Med en “space”-inspirert ramme, som matcher motivet adskillig mer enn bildet klarer gjengi.

Tenderer til å bli en bra kveld dette… :slightly_smiling_face:

41 Likes

Der var den! Gratulerer så mye! Nydelig innramming :heart_eyes: Jeg er som du vet stor fan av Stikki Peaches, han er en fantastisk kunstner med hodet og hjertet på rett plass. Helt supert å se flere verk av han her i Norge :clap:t2:

1 Like

Thanks!
Det føles utmerket å ha fått ham i hus. Og det er lett å forstå hvorfor Stikki Peaches er så høyt verdsatt.
På kontinentet, that is…
Så, vi får bare nyte, vi @Lalinea :heart_eyes:

Innrammingen, ja…
Utrolig viktig.
Det ble en kraftig piano-glossy list med struktur. Fikk da frem en utsøkt helhet mellom ramme og motiv.
Det skarpe lysskinnet Stikki Peaches har gitt motivet, fremheves enda tydeligere fra den hvit/sorte effekten som kommer frem i rammen når bildebelysningen stilles riktig. Fascinerende.
Og dyp sort velour/filt bakplate, bare topper det hele.
Det ble så effektfullt mørkt at det virker som motivet “svever” i space.

Nei, det ble definitivt over all forventning, når bilde og ramme “fant hverandre”.
Og jeg endelig fant Stikki Peaches.
Blir fort en til etter dette… :wink:

1 Like

Ser veldig bra ut! Hvor handler du Stikki Peaches?

1 Like

Takker, @jbroks!
Stikki Peaches handles nok primært direkte fra galleri.
Det var dit jeg valgte å gå.
Finner lite eller intet på “annenhåndsmarkedet”.
Stikki Peaches er fra Canada, og stor der og i USA, men også på øvrige kontinenter. Tenker en sondering med gallerier i Canada og USA gir bra resultat.

2 Likes

Jeg var selv så heldig at jeg handlet direkte fra kunstneren, men det begynner å bli mange år siden. Jeg sa faktisk «surprise me» når det kom til farger og motiv på det siste canvaset jeg kjøpte. Ble veldig fornøyd, men hadde nok aldri gjort det igjen :joy:

Vet at Station 16 Gallery er et av galleriene han har jobbet mye med de siste årene, sjekk ut de. Ser ut til at det kom ut noe på papir nå nettopp :+1:t2:

Uansett, Station 16 Gallery og Stikki Peaches har begge instagramkontoer verdt å sjekke ut hvis man ønsker å se noe litt nytt.

2 Likes

Støtter den!
Jeg handlet selv hos Station 16 Gallery i Montreal.
Supert galleri, med nært samarbeid med Stikki Peaches.
:+1:t3::blush:

1 Like

Endelig fått opp på veggen her.

24 Likes

Nydelig :ok_hand:t4:

Da fikk Sandra/Marilyn seg en veldig passende make ved siden av :heart_eyes:

17 Likes

Flott match!! :grinning:

1 Like

36 Likes

Passet godt inn der :+1:

1 Like

Kullt MAVA!

2 Likes

Hentet hos rammeverksted i dag. -Må si meg godt førnøyd.

19 Likes

Endelig kom det. 4 måneder forsinket, men godt som gull :relaxed:


Pushwagner - Planet news

Et par andre høst/vinterkjøp som jeg er godt fornøyd med.


Henrik Uldalen


Sverre Bjertnes

20 Likes

Woow! Gratulerer ! Kjempe lekkert!

1 Like