Nye prints fra Sandra Chevrier

Da fikk jeg endelig!

2 Likes

Yeess! Første gang jeg får napp på release!:heart_eyes:

3 Likes

Helvette, var sikker på at jeg hadde den, fikk opp en feilmelding ang telefonnummer, og så var den jaggu borte :frowning:

1 Like

Fikk meg én her - stolte ikke helt på lovnad om at vi hadde 5 min på oss og var kjapp med betaling. Tror det var lurt.

Jeg fikk også en. Solgte COA kun det ene printet? Så noe om at det andre var utsolgt, men at dette kanskje var feil.

Jeg kjenner jeg alltid blir like happy når det er lovnader om 5 min på checkout, og det egentlig er 30 sek.

Begynner å gå lei gp og coa de lager nye regler hver release og stort sett uten å formidle før det er for sent, som ved forgie på gp når jeg ble bannlyst fra siden for å trykket f5 for mange ganger… og når du tror du har fulgt reglene så får du faen ikke da heller selv om du har i kurven

1 Like

svart\hvitt dukket aldri opp?

Stod “translation missing: en.products.product.coming_soon” inne på det svart/hvite-printet. Da jeg gikk tilbake til oversikten over begge to stod det plutselig sold out på begge. Så valgte tydeligvis feil strategi.

1 Like

Endelig! Like spennende og fortvilende hver gang… Men hadde lykken med meg hos COA :slight_smile:

Noen som fikk den med røde lepper? Jeg fikk den andre, og sitter igjen med en følelse av at den var enklere å plukke med seg. Blir litt mistenksom når den med røde lepper i en periode stod som utsolgt før slipp, både på GP og COA.

PS: Jeg likte begge :slight_smile:

Er intr i begge to evt det ene om noen selger, pm meg om du selger :slight_smile:

ingen rift etter PREFAB Berliner… Likte den, så kjøpte den!

1 Like

Ja fikk ett, men var redd før droppet at de var utsolgt siden begge sidene hadde den “buggen” der de sto som utsolgt…

Noen som fikk “den med farger” og vil bytte mot “den i svart/hvitt”? Gi en lyd på PM :slight_smile:

Virker som det er en del av dere som er bittelitt “misfornøyde” med å få den blasse varianten. Send meg gjerne en PM om dere vil selge, jeg fikk ikke napp på noen selv :slight_smile:

1 Like

Gratulerer til alle som fikk. Jeg misset på releasen klokken 16, tok meg en powernap med vekkerklokken på 1845, for så å finne ut at neste release var klokken 18 og ikke 19. :persevere:

Men, men - d var en herlig “kvil”.

6 Likes

Ikke utsolgt på ebay

https://m.ebay.com/itm/Sandra-Chevrier-LA-CAGE-A-LA-TOUTE-DERNIERE-SECONDE-Ltd-x-125-Print-Art-Poster-/142521443224?hash=item212ef0a398%3Ag%3A-s8AAOSwH75ZzR4G&_trkparms=pageci%3Aaa0e84a3-a470-11e7-9ab1-74dbd1806b71%7Cparentrq%3Ac97caf8715e0aa668e96513dffddfcc0%7Ciid%3A3

Blir å slenge inn en Lotto her i kveld, fikk en av hver så komplett sett! Blir mye penger til rammemakeren fremover… Fikk 1 på GP og 1 på COA.

1 Like

Kjøper gjerne om noen ønsker å selge! PM☺️