Nye prints fra Sandra Chevrier

Artig han fra Finnsnes som hadde begge bildene ute for 20k, men nå har økt til 30k. Note to self: Aldri handle med folk fra Finnsnes.

4 Likes

Det opplyses i Troms Folkeblad om at omsetningen av kunst på Finnsnes i vinterhalvåret ikke har vært tilfredstillende god nok i vinterhalvåret, sikker derfor folk på Finnsnes skrur opp prisen.

6 Likes

Fikk tilbake print fra rammemaker i dag. Første gang vi har gått for flytende. Likte veldig godt resultatet, men når vi fikk bildet på veggen med bedre lys, ble noen bulker nederst ganske tydelig. Er dette vanlig ved flytende innramming eller bør vi gå tilbake til rammemaker?

Tror bulkene er greit synlig på vedlagte bilde.

3 Likes

nydelig bilder! kanskje litt mye skygge under.

Leverte selv mitt eget til rammemaker i dag, gikk for svart matt ramme og svart passepartout. gleder meg!

1 Like

La det henge noen uker og se hvor mye det betyr for deg da :slight_smile: jeg tror du venner deg til det.

Ikke unormalt at det blir litt mer synlige ujevnheter når det er flytende, i ditt tilfelle ser det ut til at lyssettingen forsterker det og kan tenke meg at mobilen forsterker ytterligere der på igjen(?).

Ett generelt tips er vell å lagre nye bilder flatt i flere uker før turen til rammemesteren, spesielt om man skal ha flytende :slight_smile:

2 Likes

Da er kvinnene på veggen :slight_smile:

Flytende innramming, svart avstandslist og ramme med artgalss! :slight_smile:

20 Likes

41142-1413236433-Banksy, Morons (detail)-large

5 Likes

Dette har vi snakket om før!!! :rage:

3 Likes

Meget lekkert @Shagga_Son_of_Dolf , Sandra lager tøffe motiv. ( ble litt skeptisk til varmepumpen da, men den blåser vel gjerne ikke rett ned.

Takk @Onkeljohn! :slight_smile: Ja disse trykkene falt godt i smak og stas å få dem på veggen!

mtp på varmepumpa så er temperatursvingingene minimale i rommet, samt luften blåses ikkje rett mot bildene nei. Ikkje akkurat eit møbel den pumpa der, men det var beklageligvis den eneste “funksjonelle” plassering av den i huset…

6 år senere så kommer disse nyhetene…

https://mailchi.mp/graffitiprints/sandra-chevrierla-cage-et-le-murmure-des-amoureuxreleasing-today-26th-january-at-5pm-uk-time?e=7f49956d6f

4 Likes

gleder meg

Tydeligvis falske Sandra Chevrier-trykk på markedet også.

Samme galleri i Fredrikstad som har solgt falske Pushwagnertrykk har også solgt 2 falske Chevrier-trykk.

Tviler på at svindlere kun lager 2 stk., så her bør folk være obs fremover…

Trist utvikling og en oppfordring til kunstnere og managere om å ha et godt sertifiseringssystem for annenhåndssalg.

3 Likes

Har ikke + versjonen, hva slags print er det snakk om?

Står dessverre ikke. De var på finn, kjøper betalte 12k. Kanskje noen som har snappet opp hva som kommer på markedet som kan gjette seg frem til hva det var?

1 Like

Vil da tro det er ett eldre trykk? Siste lansering fra sin egen side fulgte det med COA og alt hun har lansert via GP følger det også med COA? Bare synsing fra min side dette da :slight_smile:

1 Like

Noen andre som har mottatt siste trykk med små skader?

Sannsynligvis et giclee i alle fall. De gamle Coa fra Sandra var veldig enkle å kopiere, enklere enn trykkene…

2 Likes

Veldig godt poeng!

2 Likes

:raised_back_of_hand: To små skader på mitt :pensive:

1 Like