Nytt Invader print kommer snart

Herrejesus for en shitfest dette kommer til å bli…

Det regner jeg ikke med de gjør. Men det virker til at en del galleri ikke akkurat prioriterer solide nettløsninger for det koster jo mer penger. Jeg har enda ikke opplevd at noe går sømløst når nye verk legges ut for salg.

@Ulrik Du får hjelpe meg litt med å finne tidspunktet på når dette her kommer for salg. Og gjerne link til hvor… jeg navigerer meg rundt på Lazinc, men så langt ikke funnet hvor jeg skal sitte å trykke F5 som en tulling. Ja, litt må du jo jobbe for at jeg skal prøve å kjøpe for deg :slight_smile:

Er det ikke sagt hvor det kommer for salg en gang?

Der!

Utsolgt på 1 sek. Latterlig release

1 Like

Helt sykt… Noen som kom igjennom? Jeg fikk ikke opp siden i det hele tatt

I call bull Shit.

1 Like

Kom ikke inn på siden før det var utsolgt.

Samme her…Tipper det aldri var noe salg, aldri i verden om noe blir utsolgt slik.

Skuffende greier… og igjen… Edition på 100… det er jo kun en dårlig spøk!

Jeg var tilfeldigvis på facebook-siden for å se om det var sluppet noe tidspunkt akkurat da de slapp linken, og fikk lastet salgssiden fort, men den stod da alt i “sold out”. Håpløst.

Så linken lå bare på fb?

Kom på instagram også.

Mange som skriver det samme, påfallende mange som var rett innpå uten å i det hele tatt ha sett en knapp for å kjøpe

hvis noen har denne eller forrige trykk som de vil bli kvitt, så bytter jeg i mitt Miss Universe Canvas :wink: 100% diskresjon, og ingen fordommer. PS! byttes faktisk vekk for at fruen ikke vil ha det i hus…

1 Like

Jeg var innom 14 sekunder etter IG posten, og da var det allerede utsolgt. Aldri verden om dette i det hele tatt var for salg. BS

Var inne på siden 17:01, og alle var utsolgt. BS at noen rekker å se linken gå inn på siden, legge det i kurven og betale innen det.

jeg satt varsel på instagram kontoen til Lazinc… der tikket det inn oppdatering presis når nyhetene gikk på… og linken funket ned en gang… men direkte på utsolgt… kan ikke ha vært noe offentlig salg for publikum her… blir spennende å se om noen har fått kjøpt i det hele tatt…

Noen som i det hele tatt vet prisen?