Nytt trykk fra Conor Harrington

Gratulerer Ulrik. Du har en av de feteste veggene i Bergen om de henger på samme vegg. Jeg betaler 50 kroner i inngangspenger om du ønsker det.

Grab your guise kommer ut rundt Brexit, guise er forkortelse for disguise. Så kommer Hide & Seek. Begge er gitt ut i farger som spiller på Eu fargene.
Nå kommer Transformer hvor han er kledd i fargene til det britiske imperiet. Tre beste bildene jeg har sett komme ut på print siden jeg startet å samle. Selv har jeg en del Conor men dette tar kaken spør du meg. Timingen er så perfekt at jeg tenker dette står igjen som mesterverk. Synd jeg bare ordnet meg den første men får ikke alt mann ønsker i livet. Kos deg med bildene!

2 Likes

Hvis noen fikk tak i et eksemplar og angrer bittert, så send meg en melding da! Jeg skal ikke si noe til noen. :slight_smile:

Herlig flink denne Conor. Skal bli artig å følge ham videre :slight_smile:

1 Like

Jeg byttet min WinWin mot Worm in a suburbian bud for en liten stund siden. Den kostet da 8500 kr på gategalleriet. Da jeg så den på Ebay for 5000 kr tenkte jeg det var en superdeal og prøvde å selge printet for en litt høyere sum en det som tydeligvis var interesant. Jeg har fremdeles 2 stk og trenger bare 1 om noen har 6000 spenn er det deres for jeg er på Transformerjakt for tiden.

Allerede shipped. Mon tro om det kommer før jeg reiser på juleferie.

1 Like

Har du fått sporingsnummer?

Nei. Sist kom mail med sporingen dagen etter jeg fikk det på døra

Ikke vær redd for å benytte dere av PM.

http://urbanartassociation.com/thread/142833/sale-conor-harrington-modern-monarchy.

For et eventyr…

4 Likes

Der var det levert på døra ja! :smiley:

1 Like

Sitter og venter på dhl selv

Trykkeriet Conor brukte på de forrige tre slippene repostet dette bildet Conor hadde lagt ut selv tidligere. Muligens et nytt trykk rundt hjørnet.

https://instagram.com/p/BTXeHpXB_xr/

5 Likes

heisan,

hvem var det igjen ?

Det er flotte ting han lager, men håper han ikke går i trykk-fella nå og starter med stor produksjon igjen…

Ja, hvis det kommer et trykk til nå før sommeren betyr det at han har sluppet fire stk på et år, da begynner det å bli voldsomt. De forrige tre har han jo uttalt var en serie på tre, så dette må jo være noe enkeltstående? Kan likevel ikke helt se for meg at dette er noe annet enn et trykk basert på noe fra hans siste utstilling…

Mehdi Ghadyanloo spytter jo også ut prints uten at jeg har sett så mange klage på det. Har vel kommer 6 stk hittil i år?

Du får ta kontakt om du får tilbud om å kjøpe. Er sugen på noe Harrington:-)

1 Like

joda, men i opplag på 25 og 50 per print.

1 Like

3 motiv - til sammen 180 trykk. Han kan gi ut mye mye mer sammenlignet med mange andre.

Men jada, jeg eier jo noen selv… :slight_smile:

Som @Gammel_Erik skriver er det fort gjort å gå i fella, og det er gjerne ikke lett å se det før det er for sent om man har solgt for mye. Jeg følger i alle fall med på utviklingen og kaster nok mer penger i hans retning om det er noe jeg liker.

1 Like