Nytt trykk fra Conor Harrington

Sendte en mail og hørte om jeg kunne få signert utgave i og med at de skulle ha en signering. Dette var helt uproblematisk😉

1 Like

Smart! Søren heller :wink:

Nå kommer det enda et trykk! Slippes i morgen

https://instagram.com/p/BLwAwfhg28W/

4 Likes

Knalltøft. Liker det enda bedre enn det forrige. Må prøve meg på dette. Regner med du går for det også? Det andre trykket ditt trenger selskap :sunglasses:

1 Like

Ja jeg tror jeg kommer til å gå litt i kjelleren om jeg ikke klarer å skaffe meg dette. Drømmer allerede om hvor fine de blir sammen på veggen.

1 Like

Råtøfft!

HIDE & SEEK
A LIMITED EDITION SCREEN PRINT
BY CONOR HARRINGTON

EDITION OF 60
7 COLOUR SCREEN PRINT WITH GLOSS VARNISH
PRINTED ON SOMERSET SATIN 410GSM
SIGNED BY THE ARTIST
93.5CM X 70.5CM

AVAILABLE ON THE 20TH OCTOBER

THE SCREEN PRINT WILL BE GOING
ON SALE ON OUR SITE AT AN
UNDISCLOSED TIME BETWEEN
15.30 AND 17.30 BST

Please note: All prints will be shipped after the 1st November 2016

1 Like

Hva blir prisen?

700 pund. 50 mer enn sist, men nå er jo kursen under 10

Ønsker å se bilde av disse to sammen på veggen din så jeg håper det går din vei. Du får si ifra hvis det ikke lenger blir plass til Bend Embrace hjemme hos deg :wink:

1 Like

Ca. 10 000,- ink frakt/moms?

Ja blir cirka det samme som sist. Den landet litt over 10 inn døra

Med de moms prisene jeg har betalt i det siste så skulle vel trykket + moms havne på rundt 10 000,- før innramming?

Sist ble det 10500. Over 70 pund i frakt sist må nok regnes med denne gangen og.

Jeg kunne tenkt meg dette trykket, men får ikke prøvd meg.

Om noen prøver seg for morro skyld og har flaks (evt får kalde føtter), send meg en PM nå eller senere. Har du mulighet til å hjelpe sender jeg mobilnr. mitt på PM. :slight_smile: Jeg tilbyr kostpris.

Lykke til folkens!

Jeg må desverre stå over da jeg har brukt budsjettet mitt på Fridriks print som er på vei, og for lite plass på veggen!

Håper flipperene taper i dag.

4 Likes

Skal prøve meg på denne!
Er det noen her inne som får tak i denne, så er jeg veldig interessert. Kan betale rundt kostpris.

Hiver meg på her, kjøper gjerne til et par lapper over kost vis jeg ikke får tak i selv. Holder til i Stavanger :slight_smile:

Noen som vet slipptid norsk tid? :slight_smile:

Dvs. 16.30-18.30