Pejac, Invader, Pøbel, Snik og Shepard Fairey til salgs

Hei!

Litt for mange kunstkjøp den siste tiden, samt en noe negativ utvikling av et bad (les lekkasje), gjør at jeg må tynne litt i rekkene. De aller fleste verkene er relativt nylig anskaffet og jeg selger disse videre for det jeg betalte for dem (foruten om Snik trykket).

Noen av disse ligger også ute på Finn.

Har følgende trykk til salgs:

Pøbel – Bunad (stor)
Opplag: 100
Type: 6 color screen print, hand pulled, på Hahnemühle 350 gsm paper
Størrelse: 100 x 50 cm
Signert: Ja (og nummerert)
Tilstand: Utmerket
Innrammet: Ja – profesjonelt innrammet hos Tores Rammemaker i Stavanger med AR glass. Pris på innrammingen var 4000 NOK.
Sted: Holder til på Stord – kan levere trykket i Stavanger. Ellers bør det hentes på Stord (vanskelig å sende med ramme).
Pris: 13 000 NOK (inkl. ramme)

Snik – Fix the sky (pink)
Opplag: 25
Ekstra: Hvert trykk er hånd-sprayet som gjør hvert enkelt verk unikt
Type: 9 Colour Screen Print on 300 gsm Somerset Satin Paper.
Størrelse: 97 x 52 cm (med «deckled edges»)
Signert: Ja (og nummerert)
Tilstand: Mint
Innrammet: Nei (leveres i original tube fra GraffitiPrints)
Sted: Holder til på Stord – kan levere trykket i Stavanger, og ellers sende over hele landet på kjøpers regning.
Provenance: Kommer med original kvittering fra Graffitiprints
Pris: 8 000 NOK

Pejac – Linea
Opplag: 200
Type: Lenticular print
Størrelse: 120 x 45 cm
Signert: Ja (og nummerert)
Tilstand: Mint
Innrammet: Nei (bildet er et stock photo)
Sted: Holder til på Stord – kan levere trykket i Stavanger, og ellers sende over hele landet på kjøpers regning.
Provenance: Kommer med COA fra Pejac.
Pris: 15 000 NOK

Invader – Scooter
Opplag: 88
Type: Lithograph on archival paper
Størrelse: 60 x 40 cm
Signert: Ja (og nummerert)
Tilstand: Mint
Innrammet: Nei (bildet er et stok photo)
Sted: Holder til på Stord – kan levere trykket i Stavanger, og ellers sende over hele landet på kjøpers regning.
Pris: 15 000 NOK

Shepard Fairey – Demagogue (AP)
Opplag: Artist Proof (AP)
Type: Screenprint
Størrelse: 61 x 46 cm
Signert: Ja
Tilstand: Veldig god
Innrammet: Nei
Sted: Holder til på Stord – kan levere trykket i Stavanger, og ellers sende over hele landet på kjøpers regning.
Pris: 5 000 NOK


Shepard Fairey – Little Lions & Noise Remixed - Fairey & Zupa matching set
Opplag: 350 og 400 (matching numbers set)
Type: Screenprint (dette er et sett – dvs to trykk med matchende nummer)
Størrelse: 61 x 46 cm (hvert trykk)
Signert: Ja
Tilstand: Veldig god
Innrammet: Nei
Sted: Holder til på Stord – kan levere trykket i Stavanger, og ellers sende over hele landet på kjøpers regning.
Pris: 3 000 NOK (totalt for begge trykkene)

Send en melding om noe av dette er av interesse. Bytter er dessverre ikke aktuelt.

5 Likes

Hei tilbake. Vil først og fremst gi deg kudos for en god salgsannonse. Prisene virker også å være edruelig. Hadde det ikke vært for at jeg selv har fått litt andre ting å måtte bruke penger på skulle jeg slått til på pejac. :slight_smile:

Lykke til med salget.

1 Like

Weekend bump. Slår av 10% for kunstveggen-medlemmer :slight_smile:

Har fått en del forespørsler om bytter på disse - per nå er jeg først og fremst interessert i rene salg.

Angående Invader Scooter trykket ser jeg ved nærmere ettersyn at det er noen ørsmå merker / “dings” øverst i venstre hjørne i overgangen til de “revne kantene”. Dette vises såvidt, men ønsker være helt transparent på dette.

God helg folkens :slight_smile:

Snik`en er solgt. Alle de andre er up for grabs - åpen for bud innenfor rimelighetens grenser.

Oppdatering: Snik, Pejac Linea, Invader Scooter og Obey settet er alle solgt :slightly_smiling_face:

Pøbel Bunad og Obey Demagogue fortsatt tilgjengelig.

Har også en nydelig Invader Pink Space One tilgjengelig om noen skulle føle seg kallet (en del høyere prisklasse på denne da - bilder kan fåes på PM / mail).

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.