Pris på Dolk canvaser ?

Ok. Takk for svar :grinning: har dere noen eks på de som koster 300 000?

Originale Teddy Riot 1/1? De største motivene på 2m+ *2m+ av da TR, Sleepwalker, Kitty Riot nærmer seg vel fort 250+

GR, pigmask starter vel rundt 60, Chief, Priest ol. er rundt 70k+, Bombsuit er vel rundt 75k (må bare få mitt eget motiv øverst på hyllen :joy: )

Finn det du vil ha, og så heller sjekk pris. 30-40 motiver i forskjellige edtion, størrelser og farger har alle forskjellige priser.

Det blir som å spørre - hva koster en enebolig i Norge? :wink:

et helt fair spørsmål Jambo, men Norpimp har nok et poeng.
Uansett hvor enn det kjedelig det høres ut så blir vel svaret "det kommer heeeeelt an på "… :slight_smile:

https://www.finn.no/110896018

Hei
Jeg har en original LOVE HURTS av DOLK, er på sterk blå bakgrunn.
Jeg har også en original som ALDRI har vært publisert av Dolk, men den kan bli for “sterk” for mange…
Holder på med litt kunstutskifting i hjemmet for tiden…

1 Like

Spennende

Den orginalen du har som kan bli»for sterk» for mange,er det samme lerret som du nevnte i august at kunne skape debatt??

Hva med å legge ut bildet av det du «kanskje» skal selge/kvitte deg med eller bytte ut?

1 Like

Haha, ok. Du får la vær å legge den ut da.

Ettersom dette tydligvis har utviklet seg til tråden for ting som “kanskje, muligens, kan tenkes, muligvis” skal selges eller byttes ut, kombinert med prissynsing, så kan jeg jo nevne at jeg kanskje, muligens skal bytte ut denne.
Og det betyr i så fall på godt norsk at jeg selvsagt gjør det, dersom noen kommer med et fornuftig bud :slight_smile:
Verket er 160x160, det er en 1/1 og den finnes kun i denne versjonen og ikke på print.
Min (og andres) prissynsing har vært på rundt 170’
Bilder i litt forskjellig lys og vinkler for dem som er interessert i sånt :slight_smile:
Kjør debatt! (Kjenner jeg kommer til å angre på det utsagnet allerede)

22 Likes

Og før jeg blir slaktet for manglende informasjon er det selvsagt en Dolk, for de som måtte være i tvil :slight_smile:

1 Like

Den er så vill @JosteinT :raised_hands:

1 Like

Så med andre ord den som ligger på nettsidene til et galleri øst for Bergen?

Er min det ja

2 Likes

Meget pen.

Ser veldig bra ut! Hva er tittelen på dette? Og hva er storyen bak (hvem er avbildet)? :slight_smile:

Og enda bedre live :slight_smile:
Hvem som er avbildet skal jeg ikke påstå at jeg vet, men “dollartegnet” er vel fra “Capitalism?” prosjektet ved NHH i 2011, hvor dolk var en av flere gatekunstnere som ble invitert til å dekorere en vegg.
Bildet selv er fra Dolks første store separatutstilling og er vel offisielt uten tittel, men har vel blitt referert til både som “Dollar” (mest) og “Supermann”

1 Like

ettersom denne tråden gikk fra å være en “tips om pris” tråd, til en “salgs tråd” for JosteinT :grinning: Må jeg jo nesten spørre hva resten av forumet tenker om pris på “Dollar”? Er 180 000 en riktig pris på det bildet ?

Det er riktig pris om DU vil betale det. Både selger og kjøper skal være fornøyd😌 Resten blir bare spekulasjoner og tas best mellom de som skal forhandle pris.

1 Like

For å svare litt på spørsmål om priser, så har du en god indikasjon på hva priser skal ligge på her:

Jeg synes personlig at 1/1 canvaser skal nærme seg 180-220’ utenom de særdeles lite populære motivene. Dette er naturligvis personlig mening, men det er der prisene har blitt omsatt gjennom galleri.

Privat er det naturligvis litt lavere grunnet mange faktorer. Hva Dollar er verdt, er som Gammel_Erik sier, noe som blir mellom selger og kjøper :wink: