Pushwagner til Stavanger i helga og nye trykk

For de av dere som er ihuga Pushwagner fans så kommer han til Stavanger i helga ifm utstillingen hos Tore’s Kunst & Rammer i Muségata. Selvsagt kommer det også 2 nye trykk fra Push ifm denne utstillingen. Det var jammen på tide, siden det er opptil flere uker siden forrige trykkutgivelse… Enjoy :v:t2: Åpning 14. oktober hvis jeg har forstått det riktig. Gatefest kl 14 og utover.

10 Likes

Snakket med Tore for en stund siden, da sa han det skulle være leker og god stemning til barn på dagen med gratis mat, og de skulle søke om skjenebevilgning senere på dagen.

2 Likes

Klar for leker og servering.

2 Likes

Utstillingen åpener 15:00 :relaxed:

Takk for god informasjon! Hva skulle vi gjort uten dette forumet?! Arragementet var helt umulig å finne på facebook, da det ikke var annonsert noe sted. Var ikke på facebooksiden til Tores rammer & Galleri Musègaten.

1 Like

Noen som har bilder av de nye trykkene?

Støtter denne, noen som har bilde av de nye trykkene og evt priser? Hørt at de skulle starte på 15 000.

1 Like

Jeg har ikke helt kontrollen lenger, men tror disse to var nye:

2 Likes

Syke priser synes jeg!

Helt uenig @kimsin6. Prisen er fair så lenge folk vil beteale. Stor pågang både i Bergen og Stavanger. Kvalitetskunst etter min mening, og betaler gjerne det det koster.

For de som gikk glipp av Push-festen i Stavanger… noen fotos (kjører sort/hvitt siden kameraet mitt bare kan ta det… :slight_smile: )

10 Likes

Monokrom👌

Monokrom ja. M246 :slight_smile:

1 Like

Flott kamera.Har M240.

1 Like

En M9 og monokrom-varianten. Fine kamera. Nå er M10 ute, men nok er nok :roll_eyes:

Ja varierer mellom M9 & M240.Har lyst på monokrom, men kan ikke kjøpe alt.M10 er også god som alt fra L.

1 Like

Ser det er en gammel tråd her.
Er det noen av dere som har kjennskap til Pushwagner - Shopping? Det andre bilde som er på toppen her.