Sandra Chevrier - 72 hours time release

Foreløpig står det ingenting om pris og størrelse, men release er hvertfall neste uke.

Kult trykk, men med to store MW/ SC-collabs på veggen allerede står jeg over for denne gang. Dessuten begynner jeg å bli litt kritisk til hvorfor hun ikke prøver seg på noe nytt snart…:smirk:

1 Like

Det er jo varemerke hennes, og man blir lei fordi man kjøper for mye :wink: slik blir det med de fleste kunstnere syntes jeg. folk som kjøper sitt første kommer nok til å bli super happy for denne :slight_smile:

5 Likes

:100: :white_check_mark: yeababy…

Denne likte jeg egentlig ganske godt. Bedre enn de 2-3 siste slippene i alle fall. Koster den en passelig sum så skal det absolutt vurderes

Mtp at det er 72 timers timed release så er jeg spent på hva de definerer som “passelig sum”.

Blir vell rundt 350$ + full momspakkèt…

Under 300 USD

Med forrige timerelease snart 2 år unna var prisen 290 usd, så 300 - 350 bør vel være innafor hvis størrelse er ca lik.
Synes det var et fargerikt og kult motiv igjen jeg da, og dette er jo hennes greie, så ville jo vært litt rart og om hun plutselig kuttet ut comics feks.
Hadde jo artig med en Norway ed da, Norsk Ukeblad, Allers, Se og Hør osv…!!!

1 Like

Trenger ikke å kutte ut superheltene, men kunne kanskje forsøkt dem på noe annet enn pene damer? MW f.eks bruker i det minste forskjellige bakgrunnsmotiv fra gang til gang - selv om det nå etterhvert har blitt en del dyr da…:rhinoceros::tiger2::zebra:

1 Like

Tøft. Det der likte jeg skikkelig godt. Da blir det en ny Sandra

Selger hun så mange som mulig på 72 timer?

Ja

Jeg skal kjøpe den.

Blir spennende for oss norske kjøpere nå da,om hun passerer 300 solgte eksemplarer. Da kan det fort bli en 1000,- lapp dyrere.

Det holder med 30 da dette er giclee. Fortolles som fotokunst.

Hahh, ja den vil jeg se du forklarer Posten,DHL,Bring,bare for å nevne noen.

Opplaget blir på 457

Jaj jeg er heller med på en gjettekonkuranse enn en ny toll-diskusjon.

322 i opplag ved forrige åpne edition,så ikke umulig hun nærmer seg 500. Hun er mer populær virker det som,og dette motivet var jo utrolig tøft/fint stilig.

Har troen- 502

Hvorfor skal jeg forklare posten noe? Det blir du som får bevisbyrden om opplaget havner mellom 30 og 300.

Forrige opplag var på 344
#petimeter

2 Likes