SNIK - FIX THE SKY Print Release

Skal til rammemaker lørdag, skal prøve å huske å komme med bilder av resultatet :slight_smile:

1 Like

Var ikke så lett å få bilder uten gjenskinn av lamper og slikt, men her er gave til min mor. Hun ble meget happy!
Dobbel passepartout, med svart på innerste og art glass.

14 Likes

Dårlig bilde med mye gjenskinn men flytende med dobbel passepartout og rød bakgrunn.

Snik selger unna noen AP - verdt et forsøk for de som misset på slippet. Se snik på insta

https://instagram.com/p/BaJRT0inXmG/

1 Like

De forsvant fort :thinking:

Nå ligger det jo ute en til salgs her på kunstveggen;

Feil farge for min del samt litt short on cash for tiden, men kommer Brass ut for salg tar jeg opp et forbaska lån. :smiley:

2 Likes

Da var vår komt på veggen.
Flytende innramming med hvit avstandslist og artglass!
Storfornøyd med vårt aller første kunstkjøp!

15 Likes

Veldig passende med flytende innramming :slight_smile:

1 Like

https://www.finn.no/108321085

Ser at det bl.a. sleges en Brass Edition, men prisen tilsier at det kanskje er gull?! :smirk:

2 Likes

Auda. Selger har mye snacks her, men 20 lapper for brass er det etter min mening ikke verdt. Tror jeg kunne lagt meg på 10-12k. Urimelig lavt?

Forøvrig var den SNIK Whatson colaben veldig fin.

Han håpet på rundt 25 for collab

Noen som fikk med seg hva lofoten gikk for her? Og er ikke dette en flott mulighet for Kitty Riot for forumets medlemmer? :slight_smile:

Jeg var litt kjapp med å svare her, tenkte på den Snik Whatson som ble postet i går kveld :see_no_evil:

Lofoten gikk for 30k.

1 Like

Kan noen som har handlet bekrefte at annonsen er ekte?

Hva er riktig pris for denne da? Slik som jeg vet er det ikke noen referanser på hva dette er solgt for tidligere. En “Mixed leaf” 1/1 variant på papir solgte for 14k på auksjon for litt siden, vil tro brass er verdt mer enn den.

Hvorfor skulle den ikke være ekte?

Thx Ross!

Shagga, dette er jeg selvfølgelig enig i. Men føler enkelte taler med to tunger her.

Hvor mange Fix the sky karret du til deg ved release, og fikk du deg ikke enda en nå? Og hvor mange ganger prisen på 150£ var det du la den første til salgs på Finn for? Var det ikke 5-6 gangen du brukte?

2 Likes

@Shagga_Son_of_Dolf, priser på finn er vanskelige å forholde seg til, da man aldri vet hva selger har solgt for med mindre dette på et vis blir publisert. Jeg kan fint legge ut noe til 10.000kr men godta et bud på 5.000kr. Når annonsen da blir fjernet kan det se ut som at dette ble solgt for 10.000kr.

Nå har ikke jeg fulgt med på salg av disse på ebay, men det har vært en auksjon her på forumet som resulterte i nesten 5k. Den auksjonen er forsåvidt en pekepinne, men det blir ikke helt riktig heller siden de fleste her inne er mer prisbevisste enn noen som kanskje bare vil ha verket på veggen å er villig til å betale det som må til.

Nå vet ikke jeg hvor mange “Mixed Leaf” det ble laget, da mitt eksemplar også er merket 1/1 og er noe annerledes enn den som ble solgt på auksjon. Jeg vil uansett verdsette brass varianten høyere enn alle papir varianter uten om sammarbeidene Whatson. Men det er jo bare min personlige mening å har ingenting å referere til :slight_smile:

Flipping kan både være byggende og ødeleggende for annenhåndsmarkedet og for kunstnerens marked generelt. Til en viss grad kan det være byggende fordi det vil vise hva kunstkjøpere er villige til å gi, og det vil over tid kunne gi kunstner rom for å justere utsalgspris opp. Men det er ikke før en god stund etter, når markedet stabiliserer seg at man vil se den reelle verdien.

Så snart markedet florerer starter priskrigen mellom de forskjellige selgerene, den som priser seg lavest vil naturligvis selge først. Dette er veldig synd for kunstner, derfor tror jeg gallerier og kunstnere i stor grad prøver å være selektiv ved forhåndssalg til kjøpere som ikke kjøper for å selge videre med en gang for en rask penge. Det er ganske viktig for en kunstner at etterspørselen er der.

Det er en hel studie dette med å samle, kjøpe og selge kunst, og vi her inne er nok bare miniputter i forhold til de store aktører ute i verden. Men jeg kan være ærlig å si at jeg hadde aldri brukt så mye penger på kunst om ikke verdien hadde vært der.

@Gabba, nå vet ikke jeg om du refererer til meg? Men ja det stemmer at jeg sitter på noen eksemplarer, men disse ble ikke kjøpt på release. De var i skuffen min lenge før andre fikk trykket “Add to cart”.
Ellers kan jeg ikke kjenne meg igjen i spørsmålene dine, jeg har verken kjøpt flere eksemplarer eller solgt noen enda…

1 Like