-30% på innramming på innlevering 20.05.16

-30% på all innramming, både vanlig og med spesialglass i morgen fredag 20 mai. fra 10 - 17. Kun imorgen.

Velkommen, dere får ikke kaffe og kaker, men jeg setter pris på hvis noen kan ta med kaffe og kanelboller til meg.

Peace Jonas

10 Likes

Synd rammeverksteder i Stavanger ikke slår til med slike kampanjer av og til…

1 Like

Du kan gjøre greie avtaler i Stavanger også. Jeg får 20% alltid…

Får de std 10% på kunstgalleriet. Om du har noen andre triks i ermet @Calizto, så må du gjerne dele det med oss andre :slight_smile:

Visste ikke det var 10% hos Kunstgalleriet heller, jeg. Medlemmer av Kunstveggen som får det?

Oslo?

i Oslo ja… Rett ved rådhuset :slight_smile:

1 Like

Ja, mente det sto her en plass, men det var kanskje på gamle “veggen”

Enda viktigere enn rabatt er ordinær pris. Jonas ligger lavt i utgangspunktet så dette er et godt tilbud.

Fusion excel quantum pendant rabatt… 1000 riksdaler for en standard… Her er det jo bare å tømme plastmappene!!!

1 Like

På tide at du tar deg en norgesturné snart, Jonas!

1 Like

Anbefaler alle å ta turen om de vurderer å ramme inn. Alltid fornøyd med resultatene hos Jonas.

Henger meg på her. Jonas har rammet inn alle våre bilder, alltid super kvalitet og eksepsjonell service :clap:t2:

Ingen i Bergen som klinker til med tilbud av og til?
Synes de ligger ganske høyt i pris i forhold til det jeg har hørt at Popup gjør til vanlig.

Viktigere enn rabatt og ordinærpris er kvalitet! Jonas ser ut til å ha alt dette :slight_smile: @Luvaton jeg leverte inn 6 verk til innramming og spurte hvilken pris jeg kunne få, ble da tilbudt 20%… Ble da enige om at den rabatten skal jeg har for fremtidige innramminger også.

1 Like

Bra saker, kommer innom litt før 17! :+1:

Mulig å ordne en aldri så liten sommerrabatt og kanskje? :sunglasses:

2 Likes

Trurukke vi får til en eller annen deal a beachlion? Er på jobb mandag og tirsdag over helgen. Ellers er det litt til og fra i juli.

Hei vi her på Tore’s kunst og rammer har ofte kampanjer på både innramming og art glass… anbefaler deg og følge facebook siden vår så holder du deg oppdatert. I tillegg får alltid stamkundene prosenter så det er bare og stikke innom

Tore på sporet; Redirecting... (Stavanger)

1 Like