AFK - Making a martyr - distraction by polarization / help them where they are

Hei!

Her kommer en sjeldent sjanse. Ikke mangen andre verk i nordisk streetart har vel oppmerksammets så mye medialt - og skapat så mye debatt.

AFK - Making a martyr - distraction by polarization / help them where they are

Olje på lerretcanvas.

Mål: 100 x 140 cm.
Edition: 1/1
2018. Signert.
Mint tilstand.

AFK har kun skapet en til variant av Making a Martyr. Originalet ble tatt ned fra veggen i Bergen av studenter, og har siden bytt eiere flere ganger. Sist den solgtes var det før en halv million kroner.

Denne er inkjøpt på velgjørenhetsauksjon i november för 150 000. AFK sjenkte den direkt til auksjonen. Selges nå da jeg vil hjelpe en nærstående økonomiskt. Jeg aksepterer det første bud som jeg synes er rimeligt.

Den har tidligare blitt utstillt på Stavern Kunsthall i utstillningen “Sex Dog”, og nu nylig hos Galleri Günther i Stord på utstillningen “På kant med samfunnet”. Jeg har hatt ønsken at vise frem den før flest folk mulig, og intresse finns fortsatt hos flere aktører. Kjøperen kan få informasjon og kontakt til disse.

Den finns nå på veggen hos Galleri Günther i Stord. Kan treffe kjøperen på plass der, ellers er jeg gjerne behjelpelig med frakt dersom den skulle bo et annet sted i landet.

Finns også i annonse på FINN.

Selvfølgelig vil jeg kun ha seriøse budgivere.

Ønsker dere en fin helg!


(upload://r5aQXFwNIkDYJeE3HQrkLAcp45X.jpeg)

5 Likes

Er et utrolig flott lerret.
Er godt pakket inn hos meg på Galleri Günther for øyeblikket, men vil noen ta en nærmere kikk på den så gjerne ta kontakt med Emil eller meg :slight_smile:

3 Likes

Fått følgende bud:
50 000
75000
85000
88000.
Hvis noen vil gi et bud går det at skrive her eller sende DM.

Dere er helt sikkert til å stole på og med de beste intensjoner, men denne måten å ta imot lukkede eller åpne bud fra flere kilder uten engang å gi en minstepris er ikke riktig. Hadde jeg vært en kjøper hadde jeg løpt i motsatt retning.

2 Likes

Ser ikke helt problemet her. Dette er ikke en auksjon. Vi vet alle hva kjøper selv har betalt for verket, at han ønsker å fortelle at høyeste bud er 88.000 og ønsker å få noe mer enn det tilbake syntes jeg er ganske legit. Eller?

2 Likes

Enig. Det er dog en form for auksjon vil jeg si, men ser som deg heller ikke problemet i måten selger her går frem - lykke til !

Hei! Takk før feedback. Gir det som informasjon. Ser ikke at det er problematiskt. Alle buden er kommet inn fra Finn. Kjøperen får selvføgelig se de andre buden hvis den ønsker!

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.