Årets beste kjøp 2016

Da blir det vel denne :wink:

10 Likes

Stemmer :smiley:

Det må vel være tidenes kjøp😉

Mine to favoritter i år. Om det er bra kjøp vet jeg ikke, men føles slik iallefall;)

26 Likes

To prima trykk :ok_hand:t2: Gratulerer.

1 Like

Gøy å se forskjeller på dette året og i fjor:

http://www.kunstveggen.no/t/hva-var-arets-beste-kjop/

2 Likes

Mitt lykkeligste kjøp i år er

Unumerert Trykk av pez

5 Likes

Blant de 2 beste i år. + boken til Dolk! Må jo være tidenes dyreste aluminium😉

16 Likes

Fintan Switzer original på lerret.

19 Likes

Det var flott!

1 Like

Takk. Har stått på ventelisten lenge, men siden han var hatt pause i noen år hat det tatt litt tid :slight_smile:

Uten tvil "Mikael B - Multiverse":ok_hand::blush:

13 Likes

Gikk for HF-16 i år og er fornøyd med det.
God jul & godt nyttår.

6 Likes

Årets beste kjøp må nok bli disse to:

I hard konkurranse med denne:

30 Likes

Omsider fått pakket ut mitt beste kjøp, Martin Whatson - Still Life 2. Må takke min samboer som fikk tak i et av de få som graffitiprint la ut. Ser det er forskjellige meninger om det, men dette skal rett til innramming i romjulen😃 Bedre bilde kommer!


Ligger her sammen med Hama Woods printet som hun vant ifm. Stavanger Aftenblad sin Nuart konkurranse. Håper lykken hennes blir med oss inn i 2017…

10 Likes

Mottok nettop bildet fra Sandra Chevrier! Blir nok rammet inn rett over jul! Utrolig kult live! Synd det er så lite! Så må bare finne en vegg som kler et bitte lite bilde😇

10 Likes

Kult bilde!
Du må ikke klage på at bildet er lite. Skulle ønske flere kunne slippe små bilder slik at man kan ha mer å glede seg over på veggene :slight_smile:

3 Likes

Meget fornøyd med dette kjøpet :slight_smile:

12 Likes

Veldig bra! Perfekt innramming.

3 Likes

Sant nok det☺️ Med ramme og pass blir det nok bra!
Problemet er at jeg kun har store bilder i leiligheten! Så sklir ikke inn med de! Men veldig fornøyd!