Argus "Rivjern" - Salgsutstilling

Gategalleriet inviterer til salgsutstillingen “Rivjern”, en soloutstilling av gatekunstneren Argus.
Utstillingen finner sted i Gategalleriet mellom 23. mars og 16. april. På åpningsdagen mellom kl .18 og 21.

Det blir en serie helt nye originale verk og prints der Argus eksperimenterer med materialer han ikke får anledning til på gaten. Utstillingen tematiserer rundt kvinner og kjønnsroller. I en tid der 50-talls estetikk og idealer ser ut til å være på frammarsj blant yngre kvinner som blogger om cupcakes og perfekte hjem er likestillingen kanskje på retur.

Argus har holdt på siden 2010 og hans verker kan sees på gaten i blant annet Bergen, Stavanger og Berlin.

Henvendelser rundt utstillingen kan sendes til post@gategalleriet.no

6 Likes

Ingen Argus verk å se i gatene i Stavanger, som jeg kjenner til… :wink:

LItt rask på avtrekkeren. Sandnes er rett i forbindelse med Nuarts Sandes Art Trail. Får ikke rettet på det nå pga. Kunstveggens endringspolicy. Takk for korreksjonen.

1 Like

Utrolig kult. Godt jobbet @azidops☺ Trodde aldri dette skulle skje. Han har jo vært imot salg i stor grad tidligere. Gleder meg allerede. Min favorittgatekunstner i Bergen. Stiller med skuelyst og kjøpelyst den 23. mars👍

2 Likes

Utstillingen åpner om 2 dager og Argus har levert 2 trykk i forbindelse med utstillingen. Det er ikke ventet at det kommer så mange trykk fra den kanten. Kunstveggens medlemmer får mulighet til å forhåndsbestille.

Argus - Two of a kind (arbeidstittel)
Silketrykk
Størrelse: 76x57 cm
Opplag: 75
Signert og nummerert
Pris: 2625 ink kunstavgift

Argus - Swordfish fight
Størrelse: 76x57 cm
Opplag: 75
Signert og nummerert
Pris: 2625 ink kunstavgift

3 Likes

Hvordan forhåndsbestiller man? Ønsker å bestille “Two of a kind”. Hentes på galleriet i Bergen.

Send epost til post@gategalleriet.no

Gleder meg til denne utstillingen :slight_smile:

1 Like

Anbefaler dem som ikke har vært til å ta turen :slight_smile:

1 Like

Anbefaler utstillingen på det sterkeste! Flotte originaler og et meget hyggelig vertskap :slight_smile:

3 Likes

Noen som har PDF eller bilder av verkene som er utstilt?

Bilder av utstillingen ligger ute på face. Send en mail til post@gategalleriet.no så får du tilsendt utstillingskatalog

1 Like