Arkiveringsmapper til jul

Ute etter slike arkiveringsmapper som @azidops tidligere har solgt (tråden er stengt), hvor mappene kan stå oppreist inntil en vegg ol.

Finnes det slikt i butikk i Østlandsområdet? Planen er å ønske seg dette til jul av noen som fortsatt befinner seg i middelalderen så om det er gallerier el som har det inne hadde det vært veldig kjekt.

Evt. ønsker jeg informasjon om hvor de kan bestilles fra. :slight_smile:

3 Likes

Jeg har ikke funnet en butikk på Østlandet, men flere steder en kan bestille fra på nettet :slight_smile:

Eks. disse: Selwyns Dot Com | Print Sleeves

Send en forespørsel til selwyns@gategalleriet.no. Gategalleriet er Norges importør av Selwynsprodukter. Det leveres bare i bulk.

Og med bulk mener du? Jeg har behov for 2-3 stk. Kan man ha to trykk i en mappe?

Ja til det siste, men på egen risiko. Kommer an på trykket og om det sverter av.

Det koster ganske mye å sende grunnet størrelsen og selwyns tar et gebyr for å åpne en pakke. Send meg en mail om du vil vite mer.

1 Like

Om dette er det eneste alternativet kommer det en e-post etterhvert. :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.