Arkiveringsmapper til salgs

Print bør lagres flatt. Mange har print stående i tube over tid noe som ikke er heldig for trykket.

Jeg har tre typer arkiveringsmapper for arkivering av kunsttrykk/print som Dolk, Banksy etc. til salgs enkeltvis. Mappene er beregnet for arkivering og laget av materialer som ikke skader trykkene. Mappene gjør det enklere å lagre trykk og vise dem fram. Kunstssamlere sverger til slike mapper når de skal arkivere kunsttrykk og selv har jeg alle mine trykk lagret i slike mapper.

Arkiveringsmappe 2 - Beste alternativ

  • Syrefri
  • Anti-statisk
  • Lav vekt
  • 175 micron polyester beskyttelse
  • 3mm hvit Polypropylen midtplate
  • 2 trykk i en
  • 81 x 107 (trykk-størrelse 79 x 105 cm)
  • Pris: 550 kr pr. stk.
  • 5 stk kr. 2500 (250 kr. rabatt)

Robuste mapper som er ment for framvisning. Kan plasseres i arkiveringsvugge eller lent inntil en vegg. Denne er stivere enn variant 1. Den er også litt større. Indre mål er 79 x 105 cm. Denne egner seg godt til flytting av print, f.eks til rammemaker. Åpning er på den ene kortsiden. Alle Dolk-print fra HMP, POW, samt Old School, Punk/Pope og The Ape passer i denne. Grunnet formen er henting/levering i Bergen mest aktuelt.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/Arkiveringsmapper/2014-08-11%2008.10.23.jpg

Arkiveringsmappe 1
-Syrefri

  • Anti-statisk
  • Lav vekt
  • 125 micron polyester beskyttelse
  • 2mm hvit Polypropylen midtplate
  • 2 trykk i en
  • 76 x 107 cm (trykk-størrelse 74 x 105 cm)
  • Pris: 450 kr

Stive mapper med plass til 1 trykk på hver side. Kan plasseres i arkiveringsvugge eller lent inntil en vegg. Printet settes inn fra den ene kortsiden. Denne mappen passer til alle Dolk-bilder fra HMP. Pope og Punk blir derimot akkurat litt for store. Old School passer. Innvendige mål 74 x 105 cm. Grunnet formen er henting/levering i Bergen mest aktuelt.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/Arkiveringsmapper/2014-08-11%2008.09.29.jpg

Plastlommer - Må lagres flatt

  • 75 micron
  • 101,6 cm x 82,1 cm

Pris: 100 kr pr stk

  • Kan sendes *

Myke plastlommer som skjermer mot fingermerker og urenheter. Perfekt for lagring i store kunst-portofolioer.
Kjøper betaler evt. frakt. Kan hentes i Bergen eller sende over hele landet for kr. 248. Må sendes i tube.

Bestilling
Send meg en PM som inneholder navn, e-postadresse og telefonnummer. Ønsker du å få tilsendt plastmapper legg til adresse. Dette for å lette kommunikasjon

Fram til 31. desember selger jeg alle arkiveringsmappe 2 for 500 kr pr. stk. Få alle trykkene dine lagret flatt og sikkert i arkiveringsmappe. Det kan vise seg å være en billig investering.

Plass til 1 trykk på hver side.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/Juletilbud_1317.jpg

1 Like

God deal dette, better safe than sorry :slight_smile: God jul!

1 Like

Godt tilbud. Kjøpte selv myke mapper, og har ofte tenkt i etterkant at det kunne vært en fordel med stive. Azidops er for øvrig trivelig å gjøre en handel med!

1 Like

Enig Elkev, her selv kjøpt to stive mapper med Azidops og angrer ikke på det.

1 Like

Hvordan er det og sende disse nordover ?

Det kan være litt vrient og jeg kjenner ikke til hvor mye det blir i porto. De må sendes som de er da de ikke kan brettes. Alt er dog mulig.

Jeg har ved 2 anledninger kjøpt mapper hos Azidops, begge ganger uten problemer :+1:

1 Like

For å nyansere svaret @Frankvidar så kan jeg rulle og sende de myke plastmappene, mens arkivmappene kan ikke brettes og må sendes flatt og dermed blir det en ganske stor pakke.

Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg har bare hatt positive opplevelser selv med medlemmer her inne.

Ja har jo kjøpt den tynne typen hos deg før. Men kunne tenke meg noe tykkere. Du kan ikke skaffe portofolie bag med plass til 10-15 trykk? Hva kan det koste og sende 5 av de beste arkiveringsmappene i post ?

Tenker du da på en portofoliomappe som det her? Mulig jeg kan finne en til deg.
https://www.graphicsdirect.co.uk/system/images/images/000/004/185/large/aodesignerlg.jpg?1379074060

Ang. portoen så vil jeg tippe rundt 4-500 kr. Problemet er å få pakket dem på forsvarlig vis. Portofoliomappen er enda større.

Ja den portofoliemappen så bra ut. Det jeg trenger er en plass og ha trykk som ligger bra men også kan flyttes på en lettvint måte. Uten fare for skade. De rimelige trykkene er no ikke så viktig men de av større verdi vil man jo oppbevare best mulig. Burde være plass til 15+ prints/ bilder ?

1 Like

Jeg har selv 10 mapper av Arkiveringsmappe 1 oppi denne da AM 1 er lettere enn AM 2. Det er totalt 20 bilder. Har du plastmapper må portofolioen ligge flat ellers så krøller plastmappene seg i bunnen

Jeg har planlagt å åpne for å sende arkiveringsmapper mot hovedstaden. Jeg kommer til å bruke transportfirma til å få dem fraktet over til Oslo der kjøperene må møte opp på transportselskapets lokaler for å hente bestilte mapper. Jeg håper å få dette til i februar, men det avhenger at minst 3-4 melder seg på og deler transportutgiftene for at det skal være økonomi i dette.

Send meg en PM med bestilling og betaling innkreves når vi har nok kjøpere. Jeg må gjøre bestillingen bindende for at dette skal være mulig.

1 Like

Jeg selger nå Arkiveringsmappe 2 til 350 kr pr stk og Arkiveringsmappe 1 til 300 kr pr stk. Mappene er dobbeltsidige og plast til trykk på begge sider. De kan stå oppreist inntil en vegg. Se førstepost for produktdetaljer.

1 Like

Endelig fungerer kapitalismen som tiltenkt :stuck_out_tongue_winking_eye:. Konkurranse i favør forbruker :+1:

2 Likes

Jeg har flere mapper igjen i størrelse 81 x 107 (trykk-størrelse 79 x 105 cm), 350 kr pr stk. Send PM om du ønsker å kjøpe mappe.

1 Like

Hei er interessert i å kjøpe hvis du har flere igjen:
Plastlommer - Må lagres flatt

  • 75 micron
  • 101,6 cm x 82,1 cm

Hilsen Gerd
ghh@live.no

bjornen1m
Hei

Jeg ønsker å kjøpe 2 stk av disse mappene. Bor I Oslo og ønsker gjerne å få gjort en plukk opp ved møte med betaling direkte hvis mulig?

Mvh
Bjornen

Hei, noen som selger mapper, jeg vil kjøpe, bestille.