Hei!
Den 1. august åpner jeg min andre separat utstilling med Exhibit No.9 gallery i Asbury Park NJ. Dersom noen her inne tilfeldigvis er i området er dere velkomne til åpning kl 7-10 pm. Hvis ikke, så kan dere ta kontakt med Tom i galleriet for katalog dersom dere er interessert i å kjøpe eller bare nyskjerrige på hva jeg stiller ut. Les mer her:
4 Likes
Spennende. Lykke til!
Takk 
Anbefaler at dere poster katalog/pdf her på kunstveggen slik at den blir lettere tilgjengelig for alle medlemmer her inne
@AtleOstrem
1 Like
Det var lurt^^ men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan legge opp en pdf fil her? De av dere som er interresert kan iallefall sende meg en pm med mailadresse så skal jeg sende den til dere. Her er noen bilder:
Her er PDF-filen til Atle Østrems utstilling.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/30618887/AtleØstrem_SUPRIMITIVE_Catalog.pdf


