Auksjon M-City

Hei!
Prøver en auksjon.
Trykket det gjelder er:

M-City - 775 (red)
Edition 8
2014
60 X 80 cm (motivstørrelsen er noe mindre)
Kjøpt av Galleria Varsi.

Utropspris er 1 appelsin. Dersom noen går høyere går jeg gjerne over i kroner. Altså; trykket kan bli ditt for en appelsin, men jeg trenger ikke flere. Minste budøkning etter det er opp til markedet, men må være i kroner. Står til søndag kl. 22.00. 5 minutter sniperutsettelse gjelder.

Trykket lå lenge lagret på rull, men har ligget flatt den siste tiden (fortsatt litt bue). Det har en brett og et lite merke. Prøver å dokumentere med bilder. Stor hvit kant rundt motiv så kan uten problem rammes bort. Tror kanten er så stor at flytende innramming også er uaktuelt.

Legger ved bilder:

nr2

nr5

2 Likes

1 appelsin

3 Likes

50,-

1 Like

Her er det fristende å by 2 appelsiner, 1 kiwi og 15 druer, men holder meg for god.

200,-

3 Likes

Får i alle fall fem om dagen for 200,- takk for budet!

1 Like

Kan jeg få spørre om hva trykket viser/symboliserer? Klarer ikke å kjenne igjen symbolene… verken dollar eller paragraf :slight_smile: ?

Mener å se konturene av noen biler med sirene (politi antar jeg). Så er det en slags industriell kjempemaskin som slik jeg tolker det kommer opp av bakken og skaper litt mayhem. Det er hva bildet viser tror jeg. Tolkningen kan vel skrives inn i maktbegrepet tenker jeg.

1 Like

Et interessant bilde! :slight_smile:

1 Like

Byr 300 kr

1 Like

Kan nevne at originalen ble utstilt og solgt på M-city’s utstilling Beautiful Crash i 2014. Trykket som her selges ble utgitt i tre varianter i forbindelse med utstillingen. Rød (opplag på 8), gul (opplag på 14) og grå (opplag på 14).

1 Like

Grattis @GalleriSundgaarden!

1 Like

Takk takk :slight_smile:

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.