Auksjon - Magnus Gjoen - Darkness makes one fumble for a key to a Door wide open

Hei

Auksjonerer bort dette bildet av Magnus Gjoen - Darkness makes one fumble for a key to a door wide open (14/25).

Bildet i seg selv er 150 cm x 70 cm. Innrammet er størrelsen på bildet, 178 cm x 101 cm.

Setter Startprisen på kr 10.000. Budøkning på kr 200. Budfristen øker med 5 min når fristen nærmer seg. Auksjonen ender søndag den 14.april kl 21.

Bildet er innrammet med AR/UV glass, passepartout og en kraftig ramme. Dersom kjøper ønsker å bytte ramme er mesteparten av kostnaden tatt da glasset allerede er betalt for. Så her er det bare å bytte rammelist. For de som ønsker å beholde den rammen som er på bildet kan det opplyses at det er et lite hakk i malingen i øverste høyre hjørne. Dette er ikke noe som synes når bildet henger på veggen.

Det kan nevnes at Galleri Geo nå selger en ny type bilde i samme sjanger fra Magnus Gjoen. Størrelse på dette er 175 cm x 80 cm og finnes i 25 eksemplarer. Prisen for dette er kr 21.000 uten innramming.

Bildet befinner seg på Oppegård, og kan hentes. Det kan leveres sentralt i oslo dersom det er ønskelig. Det er også mulig å sende bildet med f.eks Nimber dersom kjøper organiserer og betaler frakt. Jeg pakker det forsvarlig inn.

5 Likes

Løfter denne. Auksjonen slutter førstkommende søndag kl 21. Ser at jeg skriver navnet hans konsekvent feil som et resultat av googling :slight_smile: men det er sltså Magnus Gjøen :slight_smile:

2 Likes

Bare 1 dag igjen, og fortsatt stor mulighet til å få seg et rimelig, stort innrammet bilde til prisen av en liten uinnrammet Whatson:-)

For den som ønsker kan jeg ta det ut av rammen og sende det på rull. Har også mulighet til å levere det i Ålesundsområdet rundt 17.mai (selges pga flytting). Kostprisen på dette bildet uinnrammet var 17.000kr +. Kvittering følger med.

10.000,-

1 Like

Bare et par timer igjen av denne auksjonen nå :+1: :smiley:

1 Like

Gratulerer Asia😃

Takk :grinning: hadde helt glemt denne. Kan du sende meg ei melding med tlf. Nr. Ditt. Så ringer jeg deg i morgen. Bor ikke mange km fra deg.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.