Auksjon - Nyte late dager i hengekøyen med ny bok? #norging

Om budet ditt står til 20.00 i morgen, så ja🤗 Isåfall, et bra kjøp!

Ok, takk for svar. Litt usikker på dette med 5 min sniper, hvordan løser du det?

I praksis er det vel ingen behov for sniper ettersom siste bud alltid vil stå i MINIMUM 20 timer og 1sekund.
Altså kommer det inn et bud klokken 23:59:59, så avsluttes auksjonen først neste dag kl 20

johnj jeg er høyeste budgiver og interessert i selgers tanker om 5 minutters sniper.

@Rob67, om du leser salgsannonsen nøye og svaret til @johnj ovenfor, så er det “20 timers sniper” på denne, så bør være innafor det :wink:

“Avsluttes kl 20 etter siste bud er mottatt”

Jeg klarer helt fint å lese annonsen så takk til dere som opphøyer dere til selgers talsmann. Det står uansett 5 minutters sniper i salgsannonsen. Setter pris på selgers forklaring på sniper

hvordan du klarer å tolke disse svarene våre så negativt fatter jeg ikke helt,

Det var kun en kommentar fra min side.
Og ja, helt fair at du spør selger selvfølgelig.
samt flott at du kan lese

ta deg en øl og senk skuldrene, det funker :slight_smile:

4 Likes

Er jo greit å vite hva selger tenker. I mitt hode så vil et bud kl 00.01 føre til en “sniper” på 43 timer og 59 minutter. Hva selger tenker om 5 minutters sniperen er interessant. Vil han etter en budrunde rundt kl 20 bruke 5 minutters “sniperen” som han har skissert, eller skjønner han at sniperen slåes i hjel av teksten om at siste bud må stå til neste dag kl 20? Dette blir en evighetsauksjon om det kommer inn et bud om dagen.

Da det er flere som lurer på når auksjonen avsluttes og annonseteksten er klart tvetydig ber jeg @R.J om å oppklare hvordan auksjonen avsluttes.

2 Likes

Ikke meningen å være grinete med de som svarer så sorry for det, men jeg ønsker selgers svar

No harm done :slight_smile:
Lykke til med Auksjonen👍

5650

Blir en lang auksjon dette :joy::joy:

5 Likes

5800

1 Like

Litt feriemodus her! Ser jo at den 5 minutters sniper, datt gjerne litt ut av konteksten. Om den kan redigeres bort, så er nok det det beste.

Beklager omstendighetene rundt denne, men det var artig lesing🤗 nyt ferien! Og god auksjon

2 Likes

6000

1 Like

Denne auksjonen kan gå i uker og måneder. Lite gjennomtenkt?

1 Like

Syntes dette var en fin og smart auksjons metode for å ha mulighet til å oppnå ett fornuftig auksjons resultat :ok_hand:t4:

6 Likes

Det syntes jeg også. En litt annerleder auksjon, men man får tid til å tenke seg om
Jeg likte vrien jeg - stille og rolig sommer auksjon :slight_smile:

1 Like

6200