Auksjon: Pøbel - In Cod We Trust, på papp

Etter mye respons og meldinger legger jeg ut min pøbel - in cod we trust på auksjon.

Dette er ett av 16 verk solgt som testspray på papp.
Ca 75x115 cm, signert foran og bak.
Verket bærer jo preg av at dette er laget på papp og da naturligvis har visse skjønnhetsfeil, men dette er slik det ble mottatt fra abc printhouse da det har vært pakket inn siden kjøp i bobleplast inni fraktkasse grunnet diverse omstendigheter.

Se bilder lenger nede for å få ett bedre inntrykk av hvordan dette er

Denne var egentlig bare lagt ut for prissjekk men mottok litt bud og setter da startpris til øverste bud, som jeg har informert budgiver om.

Verket befinner seg i Bergen og vil da være tilgjengelig for henting etter avtale.
Grunnet noe jobbing utenbys må dette avtales litt på forhånd men neste uke er ihvertfall mulig på ettermiddager.

Startbudet er da på 47.000kr og setter sluttid for auksjon til imorgen, lørdag 08.august kl 20.00 med 5 min sniper
Minimum budøkning på 100kr :wink:

Bare å spørre om det skulle være noe så skal jeg svare så fort og godt jeg kan :slight_smile:



22 Likes

Jaja, det var vel lov å prøve seg… :smile:

47.000

Play ball.

7 Likes

Utrolig kult bilde! Masse lykke til med salget! :slight_smile:

1 Like

Etter å ha lest teksten på nytt, så må vel mitt bud da være 47100

6 Likes

Liten Bump, 45 min til avsluttet auksjon, pluss evt overtid ved bud :wink:

47200,-

47300

50000

8 Likes

Da er det bare å gratulere gateprofeten som vinner av auksjonen :champagne::clap:t3::clap:t3:

1 Like

Ble dyrt gitt, men da vet vi ihvertfall at betalingsviljen for denne er mellom 45-50K et sted, skulle noen andre lure :slight_smile:

16 Likes

Gratulerer med en fet piece!

7 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.