Auksjon: Richard Ryan - St. Patrick’s Cathedral ed. 350 - står til søndag 4.mars kl 2200

Legger denne ut for auksjon.
Richard Ryan - St. Patrick’s Cathedral, utgave xxx/350. Kjøpt på Fineart for noen år siden. Les mer om kunstneren her: Richard Ryan - kunst til salgs, bilder, biografi og CV

Denne legges ut til minstepris 1,- kr, så her er det mulighet for å gjøre et kupp. Trykket har vært oppbevart flatt og i syrefri mappe, og er i veldig god stand.

Minste budøkning er 25kr, 15-minutters regel gjelder når auksjonen nærmer seg slutten. Det vil si at for hvert bud mot slutten, så forlenges auksjonstiden med 15 minutter fra når siste bud er kommet inn.

Kjøper betaler frakt/tube eller henter hos meg i Bærum. Betales på forskudd på Vipps eller bank før jeg sender.

Lykke til!

Da starter jeg med småpene 25,- :sunglasses:

1 Like

Hvilken teknikk er dette - serigrafi? Og formatet?

100,-

1 Like

Klasseannonse! Lykke til med auksjonen!

1 Like

200

1 Like

Usikker på hvilken teknikk? Det er et trykk, signert av kunstneren. Mitt eksemplar er nr xxx/350. Formatet er 48 x 62 cm.

300

Takker for interesse og bud. Her er det mer å gå på. Bildet fra mitt mobilkamera gjør ingen som helst rettferdighet til verket, stivt og fint papir og sterke, klare farger. Vil nok friske opp mang en vegg dersom noen gir det sjansen. Ett døgn igjen til den heldige(?) vinner blir kåret.

Tommy_Jensen sin til GODT under kostpris. Sender PM og avtaler detaljer.

1 Like

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.