Auksjon: Roamcouch Rainbow Inc./Brooklyn Bridge Canvas Mono - Slutt 22.Des

Legger min Rainbow Inc./Brooklyn Bridge Canvas Mono av Roamcouch ut på auksjon uten minstepris, grunnet plassmangel og at andre bilder som prioriteres.

Halvparten av resultatet vil gå til Leger uten grenser og en screenshot av vipps/overføring vil bli lagt ut her som bevis.

Verket er Kjøpt direkte fra kunstner.
COA/autentisitetsbevis følger med.

Verket er strukket på alu-ramme av god kvalitet hos Gallerikollekt. Under transport fikk trepanelet det var strukket på en liten transportskade. Det var ingen skader på lerretet. Derfor avtalte Roamcouch at jeg får det strukket om her i Norge istedenfor å sende det frem og tilbake. Egen COA følger med som bekrefter dette. Kvittering på jobben som ble utført av Gallerikollekt følger med.

Størrelse: 117 x 61cm

Sted: Oslo

Kjøper dekker eventuell frakt.

Startpris: 1kr

Bud økning: 100kr

Auksjonsslutt: Søndag 22.Desember, kl. 21:00

5 min sniper. Siste bud må stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes.

Vipps eller forskuddsbetaling

Bilder:

14 Likes

Auksjonstråden er oppdatert av admin :slight_smile:

Flott insj av @anon57870405 at halvparten av pengene går til Leger uten grenser :ok_hand:

2000

3000 :slight_smile:

3500

4000

5000

  1. Bra initiativ :ok_hand:

10.000,-

Takk for alle bud så langt! :slight_smile:

Kostpris var 23272,- for lerretet og 4800,- for jobben som ble gjort hos Gallerikollekt.

Fremdeles mulig å gjøre et et godt kjøp samtidig støtte en god sak :slight_smile: :+1:

1 Like

God Fredag alle sammen! Tusen takk for bud så langt🙏 Budfrist søndag kl.21:00

11000,- julegave til meg selv og nytt hus😁 bra når deler også går til et godt formål. Kudos🙌

God søndag og 4. Advent! :slight_smile:

Minner om auksjonsslutt i kveld kl.21:00

1 Like

11100,-

11500,-

1 Like

12000

12500

13000

13500

Da er auksjonen avsluttet.

Takk til alle som har fulgt med og bydd! :slightly_smiling_face:

Gratulerer til @Havard_royneland :slight_smile:

1 Like