Auksjon - Sandra Chevrier x Martin Whatson - La Cage et les deux âmes

Vil si det er Helt galskap å kjøpe et totalt ødelagt trykk som dette for noe i nærheten av det den er avertert for her. Dette er langt over hva en restaurering kan fikse. Jeg skjønner ikke prisingen overhode, og håper ingen kjøper dette for denne prisen.

1 Like

Hva heter du på Instagram? Flipper_politiet?:see_no_evil:

Har ikke Instagram.
Og; syntes det er viktig å bistå andre med råd slik at man ikke kjøper katta i sekken. Som Ulrik sier, dette er galskap.
Men om du syntes det er helt greit å lure noen, så er vi to tydeligvis forskjellige mennesker.

4 Likes

La meg si det enda klarere: Det er ikke samme trykk.

3 Likes

Hvordan er dette å lure noen? Fremgår ganske tydelig at det er et skadet trykk. At prisen er for høy tenker jeg er en helt annen sak.

Det som faktisk er interessant er hvorfor akkurat dette trykket (Sandra X Martin W) har blitt helt ødelagt av å ligge i tuben, når andre trykk ikke tar (synlig) skade av det.

Skjønner at trykk ikke skal oppbevares i tube…

Jeg synes ikke det er greit å lure andre så du trenger ikke ta den tonen. Som ePhemere påpeker fremkommer det fint i annonsen hva som er utfordringene med trykket til salgs. Min kommentar som jeg er ganske sikker på du forsto handlet om at du oppfører deg som et flipper politi om det skulle vise seg å være samme trykk.

1 Like

Det å lure noen var ment til det å legge ut til blodpris når det finnes bedre alternativ/steder å handle, f eks.
Denne annonsen er som du sier ganske klar. Selger opplyser bra om skaden, så ingen som lurer noen der, annet enn evt kjøper som betaler mye mer enn h*n burde.

1 Like

Ja om det er samme trykk så mener jeg det er dårlig deal å legge ut på Finn til en høyere pris rett etter man handler på auksjon her.:man_pilot:t3:

1 Like

@ePhemere Kanskje fordi trykket er rullet med motivet inn. Ikke sant @Ulrik :wink:

Gjetter på de har prøvd seg på en annerledes maling på akkurat dette trykket, hvor kvaliteten ikke har vært høy nok(?). Har sett mange av disse skadene på dette opplaget, men aldri noe lignende på noen andre opplag. Var det Goldmark som lagde denne?

Problemet er heldekkende lag med akryl, som tørker og blir sprøtt over tid. Sett dette også med trykk fra Snik.

3 Likes

Kan avkrefte at jeg selger trykket. Mitt er for tiden hos rammemaker og har ingen planer om å selge. :slight_smile:

4 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.