🔨 Auksjons-tråden

Ja! Ganske moro å tenke på at GWRB AP gikk for 1/7 av prisen til et så stort originalverk

Tate Ward: Urban & Contemporary Art (October 2020) | Artsy mye forskjellig å følge med på her. Mehdi, Dolk, Banksy, Harrington, Banksy ++. Ganske vilt at Banksy t-shirt starter på 10k GBP…

1 Like

‘Art 4 Dogs’ The Animal Helpline Art Auction

Sunday 29th November 7pm – Sunday 6th December 9pm

Click this link on Sunday at 7pm to take you to the online auction.

1 Like

Veldig veldig mye spennende - 641 lot:

29-30.1.2021

Matsuyama, Ly, Tide, Sperling, Invader, Koons, Martinez, Sorayama, Kato, Ayako, Kaws, Banksy, Haroshi, Nara, Murakami, MrDoodle, Kusama, Plans, Gokita, Calleja, Nava, Ojanen, Hirst, Wood, Hockney, m.m.

8 Likes

Baldur Euan Roberts, Calleja, Banksy +++

3 Likes

ref maskegreiene for noen uker siden her på forumet.

2 Likes

Det der ser veldig spennende ut!

1 Like

ps! husk endelig å sette “kunstverket” til lading over natten slik at det er klar til “bruk” neste morgen hehe

1 Like

Angrer på at jeg solgte de få ethereum jeg hadde for noen år siden etter å hørt en del diskusjoner om NTF på clubhouse. Virker som å kombinere blockchain med digital kunst er spennende og kommer til å bli et fysisk produkt i framtiden.

Spennende å se hva som skjer her nå om en time.

2 Likes

Hvordan kan man se resultatet? Står bare closed her hos meg.

Samme her. Trodde en skulle se hva de gikk for…

Baldur - Love Me print: 3400 gbp incl BP (25%)
Nara - Real One print: 1875 gbp incl BP (25%)
Stik - Holding Hands poster set (ikke signert): 1000 gbp incl BP (25%)
Calleja Pot Pop vaser så ikke ut til å bli solgt (med estimat 1-2K gbp)
Også gikk det vel en sånn Peckham Rock for en helt latterlig pris, rundt 1500 gbp, helt galematias spør du meg.

Dette var priser ca 30 sek før auksjonen ble avsluttet, så regner med de stod seg ut.

5 Likes

Den som kjøpte Baldur på auksjon her for litt siden ser mao ut til å ha gjort en god deal!

Noen som vet hvor man kan finne prisene på alt?

Her ligger alt :slight_smile: Auction search | Tate Ward

1 Like

Banksy at Sotheby’s

9.mars 2021

Mest spent på å se Kate Moss salget (ref den som solgte på finn tidligere i år for rundt 1.5 million NOK)

https://www.sothebys.com/en/buy/auction/2021/banksy?locale=en

Estimatene er latterlig lave (som vanlig), blir spennende å se :smiley:

Ja, uten tråd i virkeligheten syns eg…

Jeg sendte inn en “consignment request” på et maleri i desember til Phillips på en listet kunstner de har solgt av tidligere. Mitt maleri skulle vurderes for salg. Hørte ikke noe, og purret de opp etter noen uker. Etter 3 purringer med påfølgende bortforklaringer på at de har mye å gjøre sendte jeg i dag en mail om at jeg gir opp å få svar.
Over 8 ukers behandlingstid på en forespørsel er rett og slett ræva.
Det hadde vært enklere for de (og meg) om de sa det ikke var noe for dem, men det har bare vært stille.
Flere som har opplevd noe tilsvarende?

3 Likes