BANKSY CAPTURED - ny bok av Steve Lazarides

Min og!

Noen flere enn meg som fortsatt ikke har mottatt boka?

Vente vente…

Venter også fortsatt.

Morsomt at dere ikke har motsatt samme dag som det sendes ut mail om at tredje opplag av boka nå er klar for preorder…

2 Likes

Jepp, det var grunnen til at jeg reagerte.

Har heller ikke mottatt min, purret for 2-3uker siden og fikk til svar at de syntes det var merkelig. De spurte etter ordrenummer og siden har jeg ikke hørt noe… :turtle:

1 Like

Betryggende at du fikk et annet svar enn meg, da…

Jeg har skrevet dem to ganger uten svar så langt. Betryggende det også. :see_no_evil:

Jeg har heller ikke fått boka, fikk beskjed at de hadde sjekket med fraktselskapet. De kunne ikke finne boka, så de skal sende en ny fikk jeg beskjed om.

Som sagt tidligere så gikk min i retur ettersom DHL ikke hadde telefonnummeret mitt, tipper det har skjedd flere her. Jeg tok kontakt med Banksycaptured og fikk dette som svar etter cirka 3 uker (fikk svar forrige uke), så satser på at den blir sendt ut på nytt om ikke så alt for lenge:

Er det noen her inne som faktisk har fått boken?

Jeg fikk min for ca tre uker siden…

Jeg fikk den før jul

Fikk min for 14 dager siden, men ifølge UAA er det flere som venter både på bok og trykk fra Laz:

Fikk den også for rundt tre uker siden

Venter fortsatt på min. Bestilte den første. Litt av en knirkefri operasjon de har gående. Dukker vel opp en gang kanskje :-).

Fikk denne i dag:

Sincere apologies for the delay in response - we received hundred of emails last month and I am working through them as quickly as I can.

I have been in contact with DPD and it seems they have been unable to locate your package. I’m so sorry for any inconvenience caused - we had some early problems with DPD and it seems your package was among those affected. I will get a new copy of the book (same edition) sent out to you as a priority this week.

Very best,

Eva

Min kom endelig frem idag - nummeret var 434x

2 Likes

Mine ble forsøkt levert i dag, så ganske nærme.