Banksy fotografi

Hei, jeg har kjøpt dette ( for 500kr) av en som har kjøpt det i London for noen år siden. Jeg kjøpte det som et trykk med blyant signatur( noe som var litt rart , syntes jeg) Åpnet rammen og så da at det var et fotografi ! Og ble veldig overrasket . Er det noen som tror dette kan være ekte eller er det bare tull? Setter pris på svar

Vennlig hilsen Heidi

Dette ser ut som at det kan være noe som er kjøpt billig et sted. Ser det ligger billige postere til salgs og signaturen er på passepartouten. Noe jeg tviler kunstner hadde gjort.
Uten at jeg er noe som helst ekspert

Dette bildet har ingen verdi og det er ikke Banksy sin signatur. Det finnes mange profitører som beriker seg på Banksy sin kunst og godtroende eller uvitende kunder. Det er et fotografi av et av Banksy sine kunstverk.

Jeg tror heller ikke at det er kunstneren som har «signert» med blyanten . Men trodde jeg kjøpte et trykk også var det et fotografi og ble derfor overasket, men når noe er for godt til å være sant ,så er det gjerne det:)

Nei, trodde vel heller ikke det, men takk for svar! :slight_smile:

Hadde det vært et trykk, så pleier de å være signert.
Uten at jeg kan for mye om Banksy sine trykk.
Fotografier og postere er andre som vil profitere på kunstnere uten samtykke fra kunstneren selv.